اوکراین به منطقه شبکینسکی 519 موشک و خمپاره پرتاب کرد

بمباران بلگوراد
بمباران بلگوراد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2023
اشتراک
گلادکوف استاندار استان بلگوراد: نیروهای مسلح اوکراین به منطقه شهری شبکینسکی 519 موشک شلیک کرده اند.
ویچسلاو گلادکوف استاندار استان بلگوراد روسیه خبر داد که نیروهای مسلح اوکراین در شبانه روز گذشته 519 موشک و خمپاره را به منطقه شهری شبکینسکی این استان پرتاب کرده اند.
وی در کانال تلگرامی خود اطلاعاتی را در خصوص حملات نیروهای مسلح اوکراین به این منطقه در تاریخ 3 ژوئن منتشر کرد.

گلادکوف اظهار کرد: "به منطقه شهری شبکینسکی 519 فقره موشک و خمپاره متفاوت پرتاب شده است".

پیشتر وی خبر از دو جان باخته (دو زن) در روستا های نووایا تاوولژانکا و بزلودووکا در نتیجه بمباران ها خبر داده بود. همچنین در این دو روستا دو مجروح وجود دارند: یک مرد با جراحت حاصل از ترکش در بخش سینه، سر و پا و یک زن در شانه چپ.
این استاندار اظهار کرد: "در شهر شبکینو خسارات زیادی به مراکز دولتی و تجاری وارد شده اند... در روستای گرافووکا 11 برخورد موشک و خمپاره به ثبت رسیده است که دو خانه خسارت دیده اند. در روستای بزلودووکا 19 برخورد خمپاره و موشک به ثبت رسیده است که دو خودرو خسارت دیدند. روستای موروم با 52 برخورد موشک و خمپاره روبرو بود- این حملات توسط توپخانه و خمپاره انداز ها صورت گرفتند".
به گفته وی خسارات قابل توجهی به ساختمان شهرداری، مدرسه، مهد کودک و بیمارستان مامایی وارد آمده است. با سیستم های "گراد" به روستای زیبورووکا حمله شده که حدود 20 موشک و خمپاره پرتاب شد. در نووایا تاوولژانکا 102 برخورد موشک و خمپاره به ثبت رسیده است- به روستا با سیستم های توپخانه ای و خمپاره انداز حمله کردند. 60 خانه شخصی خسارت دیده اند. در روستای پریستان 10 برخورد بمب به ثبت رسیده است.
شایان ذکر است که استان بلگوراد روسیه از تاریخ 24 فوریه 2022 بصورت متداول با بمباران های نیروهای مسلح اوکراین مواجه است. از 11 آپریل 2022 در این منطقه حالت فوق العاده خطر تروریستی بر قرار می باشد.
Пожар  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2023
چندرسانه ای
شلیک مستقیم راکت اوکراینی به خوابگاهی در شیبیکینو استان بلگوراد + ویدئو
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала