Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

شلیک مستقیم راکت اوکراینی به خوابگاهی در شیبیکینو استان بلگوراد + ویدئو

© РИА Новости/Ты-репортер /  مراجعه به بانک تصاویر Пожар
Пожар  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2023
اشتراک
در شیبیکینو استان بلگوراد ، یک خوابگاه بر اثر اصابت مستقیم گلوله ها آتش گرفت
به گزارش اسپوتنیک، فرمانداربلگوراد، گلادکوف از آتش سوزی در خوابگاهی در شیبیکینو به دلیل اصابت راکت اوکراینی خبر داد.
ویاچسلاو گلادکوف فرماندار منطقه بلگورود گفت که در شبکینو، در حین آتش باران نیروهای مسلح اوکراین از سامانه چندگانه راکت انداز گراد ، راکت ها به خوابگاه اصابت کردند، ساختمان آتش گرفت.
گزارش شده است که شبکه برق نیز در کل شهر قطع شده .
گلادکوف شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر بر اثر برخورد گلوله به اتوبوس را تکذیب کرد.
فرماندار توضیح داد: اطلاعات در مورد مجروحان احتمالی حادثه اتوبوس از سوی رئیس بخشداری و تیم آمبولانسی مورد تایید قرار نگرفت ، اتوبوس خالی بوده است.
این فرماندار همچنین از زخمی شدن هشت غیرنظامی خبر داد، به مردم عادی ترکش هایی برخورد کرده است ودست یک مرد قطع شد.
گلادکوف خاطرنشان کرد که مقامات محلی در حال رسیدگی به موضوع انتقال ساکنان به مناطق امن هستند، اما این امر تنها پس از پایان گلوله باران انجام می شود. در صورت نیاز به تخلیه فوری، آنها می توانیم تجهیزات محافظت شده ای را برای این کار تهیه کنیم .
شبکینو در حدود چهار کیلومتری مرز اوکراین قرار دارد و حدود 40 هزار نفر در آن زندگی می کنند. این شهر دائماً مورد حمله نیروهای مسلح اوکراین است، در روزهای اخیر گلوله باران های گسترده تقریباً به طور مداوم انجام شده است. به گفته اداره محلی، تنها دیروز 37 خانهآپارتمانی و 29 خانه شخصی، بیش از 70 خودرو در این شهر آسیب دیدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала