اوکراین یک مرکز استقرار موقت در استان بلگوراد روسیه را بمباران کرد + عکس

بمباران بلگوراد
بمباران بلگوراد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2023
اشتراک
گلادکوف استاندار استان بلگوراد: نیروهای مسلح اوکراین یک مرکز استقرار موقت در منطقه شبکینسکی را بمباران کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ویچسلاور گلادکوف استاندار استان بلگوراد روسیه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد کرد که نظامیان اوکراینی یک مرکز استقرار موقت شهروندان منطقه شبکینسکی را بمباران کردند که در نتیجه آن یک نفر جان خود را از دست داده است.

وی نوشت: "امروز نیروهای مسلح اوکراین مرکز استقرار موقت شهروندان مناطق روستایی منطقه شبکینسکی که به آن منتقل شده بودند را بمباران کرد، برخی جان خود را از دست داده اند و مجروح شدند".

رئیس این استان اعلام کرد که به محل سانحه رفته است و اطلاعات دقیق تر را بعدا اعلام خواهد کرد. بنا بر آخرین اخبار یک نفر در نتیجه این حمله جان خود را از دست داده است و دو نفر مجروح شدند.
شایان ذکر است که گروه خرابکار- شناسایی اوکراین در تاریخ 22 می وارد قلمرو استان بلگوراد روسیه شدند. بعد از آن در منطقه حالت عملیات ضد تروریستی اعلام شد. روز بعد از آن وزارت دفاع روسیه خبر از تار و مار نازی های اوکراینی که وارد خاک روسیه شده بودند، داد. این گروه بیش از 70 نفر خود را از دست داد. کمیته تحقیقات روسیه در این خصوص یک پرونده جنایی با 6 جرم مجزا از جمله عملیات تروریستی تشکیل داد.
بنا بر داده های مقامات محلی در نتیجه اقدامات این گروه خرابکاری، یک شهروند غیر نظامی جان خود را از دست داد و 13 نفر مجروح شدند. در همین حین گلادکوف اعلام کرده بود که از این بین 9 نفر در بیمارستان بستری شده اند که سه نفر از ایشان در بخش مراقبت های ویژه می باشند.
Машина, поврежденная в результате атаки ДРГ, в Белгородской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2023
پیامدهای حمله خربکاران اوکراینی اوکراین در استان مرزی بلگوراد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала