- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مدودف محو شدن اوکراین پس از اتمام عملیات ویژه نظامی روسیه را ممکن دانست

© Sputnik / Ekaterina ShtukinaПредседатель правительства РФ Дмитрий Медведев проводит заседание правительственной комиссии по вопросам социально-экономического развития Дальнего Востока и Байкальского региона
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев проводит заседание правительственной комиссии по вопросам социально-экономического развития Дальнего Востока и Байкальского региона - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2023
اشتراک
مدودف محو شدن اوکراین در روند تقسیم آن بین روسیه و کشورهای اتحادیه اروپا را ممکن دانست.
دمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه معتقد است که اوکراین ممکن است که بعد از پایان عملیات ویژه نظامی روسیه در روند تقسیم آن بین روسیه و برخی دول اتحادیه اروپا محو گردد.
وی در کانال تلگرامی خود سناریوهای محتمل که چطور اوکراین محو خواهد شد و نیز خطر ازسرگیری درگیری در اروپا و جهان را تشریح کرده است.
مدودف اینگونه نوشت:

"اوکراین بعد از پایان عملیات ویژه نظامی در روند تقسیم آن بین روسیه و برخی دولتهای اتحادیه اروپا محو خواهد شد. دولت اوکراین در تبعید در یکی از کشورهای اروپایی شکل خواهد گرفت". به عقیده وی درگیری در این صورت "با ضمانت های منطقی از سرگیری آن در چشم انداز کوتاه مدت، اما با حفظ فعالیت تروریستی نازی های اوکراینی که در خاک کشورهای اتحادیه اروپا که مناطق غربی اوکراین را بدست می آورند، پخش خواهند شد به پایان خواهد رسید".

وی معتقد است که خطر از سرگیری درگیری به تمام معنا و یا تبدیل ان به جنگ جهانی در این صورت می تواند معتدل به نظر برسد".
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2023
پوتین اعلام کرد که اوکراین تا پیش از تشکیل جمهوری شوروی اوکراین در تاریخ بشریت وجود نداشته است
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала