کی یف به عدم در اختیار داشتن طرح نهایی ضد حمله اعتراف کرد

© Photo / Facebook / National Security and Defense Council of Ukraineالکسی دانیلوف دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین
الکسی دانیلوف دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2023
اشتراک
دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین گفت که کی یف هنوز یک طرح نهایی برای ضد حملات خود ندارد. تنها در حال بررسی و توسعه تعدادی گزینه هستیم.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، "الکسی رزنیکوف"، وزیر دفاع اوکراین گفته بود که این کسور برای حمله متقابل آماده است و نیروهای نظامی منتظر تصمیم فرماندهی کل قوا هستند.
"الکسی دانیلوف" دبیر شورای امنیت ملی اوکراین روز سه شنبه در کانال تلویزیونی رادا گفت:" تا به امروز افرادی که از برنامه های ما اطلاع داشته باشند، وجود ندارند. طرح نهایی هنوز تصویب نشده است. ما چندین گزینه داریم، همه آنها در دست اقدام هستند و بسته به شرایطی که در یک بازه زمانی مشخص خواهد بود، تصمیمات خاصی اتخاذ خواهد شد".
پیش از این، روزنامه بریتانیایی تایمز با اشاره به اطلاعات افشا شده ایالات متحده به این شبکه، خاطرنشان کرد که بعید است اوکراین به موفقیت بزرگی در ضدحمله دست پیدا کند؛ "اوکراین برای این اقدام آماده نیست و بیشترین سودی که در این حالت نصیب اوکراین می شود، تنها دستاوردهای ارضی کوچک خواهند بود".
پیش از این، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، احتمال آغاز یک حمله متقابل توسط نیروهای اوکراینی در هفته های آینده را رد نکرد. در همان زمان، وزیر دفاع اوکراین، رزنیکوف خاطرنشان کرد که پس از آغاز گرم شدن تدریجی هوا می توان انتظار داشت که این ضد حملات آغاز شوند.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2023
بلینکن: کی یف تمام سلاح های لازم برای موفقیت در ضد حمله را دریافت کرده است
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала