در ایالات متحده تشریح کردند که اوکراین به چه نحو اقتصاد به لرزه افتاده آمریکا را نجات می دهد

© AP Photo / Richard Drewسقوط اقتصاد آمریکا
سقوط اقتصاد آمریکا   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2023
اشتراک
بلومبرگ: اوکراین اقتصاد متزلزل ایالات متحده را نجات می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، لئونید برشیدسکی تحلیلگر بلومبرگ در مقاله ای نوشت که بحران به درازا کشیده شده در اوکراین حمایت از کی یف از جانب متحدان غربی را تضعیف کرد و جریان این حمایت ها بدون عوامل اقتصادی با خطر خشکیدن روبرو می باشد.
این تحلیلکر بعنوان مثال به ایالات متحده آمریکا اشاره کرد، جایی که حمایت از کی یف باعث ایجاد وقعیت های شغلی جدید و توسعه بازار مصرف حاملان انرژی شده است.
در این مقاله اشاره شده است: "کمک نظامی به کی یف در سال 2022 دود 5.3 درصد از تمانی هزینه های نظامی ایالات متحده آمریکا بوده است. بخش بزرگی از این رقم در قالب تجهیزات تولید شده در ایالات متحده از کشور خارج می شود که از بازار داخلی کار حمایت می کند".
Сторонники Виктора Януковича из Донецка на митинге в его поддержку, который прошел на Вокзальной площади Киева - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2023
گزارش جدید چین پیرامون نقش آمریکا در ایجاد انقلاب های رنگی
نویسنده در تایید مطالب خود به داده های کارشناسان سازمان مطالعاتی آمریکایی RAND اشاره کرد.
این محققان تصریح کرده اند: "اوکراین چرخه نعت دفاعی و در نهایت اقتصاد آمریکا را به حرکت می اندازد. در چشم انداز بلند مدت ین امر امکانات ایالات متحده را برای تولید بسیاری از محصولات، از خمپاره گرفته تا موشک های پدافند ضد هوایی را را توسعه می دهد".
برشیدسکی بر این نکته تاکید می کند که کاهش حضور روسیه در بازار انرژی اروپا امکان پر کردن فضاهای باز شده را برای ایالات متحده جهات صادرات مواد خام خود باز کرد.
این نویسنده در انتها اینگونه جمع بندی می کند که در عین حال در ایالات متحده آمریکا همچون در اروپا مخالفان کمک نظامی به اوکراین در حال افزایش می باشند و برای دولتمردان تنها این مسیر باقی می ماند که این امر را با توضیح اینکه چه منفعت اقتصادی را می توان از حمایت از درگیری بدست آورد، توجیه کنند.
 نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2023
مقام ارشد روس: حفظ اوکراین به عنوان یک کشور جزو برنامه های آمریکا نیست
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала