گزارش جدید چین پیرامون نقش آمریکا در ایجاد انقلاب های رنگی

© Sputnik / Dmitry TshebotayevСторонники Виктора Януковича из Донецка на митинге в его поддержку, который прошел на Вокзальной площади Киева
Сторонники Виктора Януковича из Донецка на митинге в его поддержку, который прошел на Вокзальной площади Киева - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2023
اشتراک
کارشناس علوم سیاسی: گزارش چین پیرامون نقش آمریکا در ایجاد انقلاب های رنگی، ضربه اطلاعاتی به آمریکا محسوب می شود.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر کوریننکو، کارشناس علوم سیاسی مولداوی در مصاحبه با ریانووستی گفت: گزارش تحلیلگران چینی واقعیت شناخته شده دخالت سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا در حملات سایبری و انقلاب‌های رنگی را تأیید می‌کند و از آنجایی که چین ادعا می‌کند رهبر جهان است، به چنین حملات اطلاعاتی علیه ایالات متحده ادامه خواهد داد.
پیشتر، مرکز ملی واکنش اضطراری ویروس رایانه ای چین و شرکت "360" گزارشی منتشر کردند مبنی بر اینکه آژانس اطلاعات مرکزی ایالات متحده (سیا) در پشت تعداد زیادی از حملات هکرها و "انقلاب های رنگی" در سراسر جهان قرار دارد.
چینی ها این واقعیت را در این گزارش بیان کردند، زیرا چین ادعا می کند که رهبر جهان است. بنابراین، من فکر می کنم که چنین حملات اطلاعاتی علیه ایالات متحده توسط چین ادامه خواهد یافت.
به نظر او، تصادفی نیست که این گزارش اکنون ظاهر شده است. بازی سیاسی علیه آمریکا از جمله به منظور "شکستن مهار ایالات متحده در قالب ژاپن، کره جنوبی و بالاتر از همه تایوان" انجام می شود.
وی همچنین یادآور شد که اولین انقلاب رنگی آمریکا در سال 1963 در ایران رخ داد. این یک راز بزرگ نیست که ایالات متحده 60 سال پشت همه این انقلاب ها بوده است، از جمله در جمهوری های ما: در گرجستان - "انقلاب رز"، در اوکراین - "انقلاب نارنجی". این کارشناس افزود: و این سیاست که زمانی توسط نومحافظه کاران آمریکایی اعلام شده بود تا امروز ادامه دارد.
کنوانسیون خزر مانعی برای انقلاب نارنجی آمریکا در کشورهای منطقه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.08.2018
گزارش و تحلیل
کنوانسیون خزر مانعی برای "انقلاب نارنجی" آمریکا در کشورهای منطقه
در مورد انقلاب های رنگی، در این گزارش، چینی ها، همانطور که می گویند، چیز جدیدی را کشف نکردند. و همچنین در مورد حملات هکرها. بیایید صادق باشیم، بهترین برنامه نویسان، سیستم های کامپیوتری در ایالات متحده آمریکا هستند. اینها بزرگترین غول ها هستند. مایکروسافت، گوگل، فیس بوک (شبکه اجتماعی افراطی در فدراسیون روسیه ممنوع است) آنها همچنین برای جاسوسی از شهروندان، جمع آوری اطلاعات استفاده می شوند.
به گفته نویسندگان این گزارش، "انقلاب مخملی" در دهه 80، "انقلاب رز" گرجستان در سال 2003، "انقلاب نارنجی" در اوکراین، "انقلاب لاله ها" در قرقیزستان، "بهار عربی"، دومین انقلاب رنگی در اوکراین، "جنبش آفتابگردان ها" در تایوان - همه اینها توسط سازمان های بین المللی و کارشناسان به عنوان موارد معمولی از انقلاب های رنگی به رهبری آژانس های اطلاعاتی آمریکا شناخته شد. علاوه بر این، در این گزارش آمده است که سازمان های اطلاعاتی آمریکا تلاش کردند تا انقلاب های رنگی را در بلاروس، آذربایجان، لبنان، میانمار، ایران و ... سازماندهی کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала