یک نظامی سابق آمریکایی در نزدیکی آرتیوموفسک کشته شد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر آمادگی ارتش آمریکا برای هر جنگی تا سال ۲۰۲۸
آمادگی ارتش آمریکا برای هر جنگی تا سال ۲۰۲۸ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2023
اشتراک
رسانه ها به نقل از خانواده‌ این سرباز سابق ارتش آمریکا گزارش می‌دهند که "کوپر اندروز"، که در نبرد در کنار نیروهای اوکراینی حضور داشت، در نزدیکی آرتیوموفسک کشته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، مادر این نظامی سابق گفت که گمان می رود اندروز 26 ساله از اوهایو، در 19 آوریل کشته شده باشد. او در ماه نوامبر اوهایو را ترک کرد، مادر این فرد گفت که قرارداد او با نیروهای اوکراین در ماه مارس به پایان رسیده بود.
وزارت خارجه آمریکا نیز مرگ یک شهروند آمریکایی را تایید کرد، اما نامش را ذکر نکرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: "ما با خانواده وی در تماس هستیم و کمک های کنسولی لازم را ارائه می کنیم. ما دیگر چیزی برای اضافه کردن در این مورد نداریم."

در آوریل 2022، گزارش شد که کمیته تحقیقات روسیه، اطلاعات وزارت دفاع این کشور در مورد مشارکت مزدوران خارجی در خصومت ها در طرف اوکراین را مطالعه خواهد کرد. همانطور که در نوامبر سال گذشته در سرویس مطبوعاتی کمیته تحقیقات روسیه گزارش شد، بازرسان روسی دریافتند که در انتخاب مزدوران برای شرکت در درگیری ها در سوی کی یف، کارمندان سفارتخانه های اوکراین در خارج از کشور نیز کمک می کنند.
در نوامبر 2022، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، اظهار داشت که بیش از 8 هزار مزدور از بیش از 60 کشور به اوکراین وارد شده اند و بزرگترین گروه ها از لهستان، ایالات متحده آمریکا، کانادا، رومانی و بریتانیا آمده اند. ک
Военные-волонтеры во время практики на полигоне. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
از ابتدای عملیات ویژه حداقل ده مزدور فرانسوی کشته شده اند
آرتیوموفسک در شمال شهر بزرگ گورلووکا واقع شده است. این شهر یک مرکز مهم لجستیکی برای تامین تجهیزات گروه نیروهای اوکراینی در دونباس است. چندین ماه است که نبردهای شدید در خارج از این شهر در جریان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала