مدودیف سخنان دبیرکل ناتو در خصوص جایگاه اوکراین در این پیمان را تشریح کرد

© Sputnik / Alexander Astafyevمدودف : حادثه شیمیایی ادلب، اقدامی تحریک آمیز و برنامه ریزی شده بود
مدودف : حادثه شیمیایی ادلب، اقدامی تحریک آمیز و برنامه ریزی شده بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2023
اشتراک
مدودیف: به گفته دبیرکل ناتو اوکراین در قالب بخشی از لهستان، مجارستان و رومانی به این پیمان خواهد پیوست.
دمیتری مدودیف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه در توئیتر خود سخنان ینس استوکلنبرگ دبیرکل ناتو در خصوص جایگاه اوکراین در این پیمان را "بازگو" نمود و اعلام کرد که "با گذشت زمان" در گفته های دبیرکل این معنا را دارد که اوکراین می تواند زمانی که به هایی از قلمرو آن به لهستان، مجارستان و رومانی تعلق داشته باشد، به عضویت آن در بیاید.
مدودیف در صفحه کاربری خود در توئیتز نوشت: "استوکلنبرگ در کی یف اعلام کرد: "جایگاه متعلق به اوکراین – در ناتو قرار دارد. و با گذشت زمان حمایت ما به شما کمک خواهد کرد تا این امر را محقق نمایید". ترجمه بیانات دبیرکل ناتو از بان اوکراینی – انگلیسی به انگلیسی قابل فهم: "با گذشت زمان "بدین معناست" که بصورت بخش بخش در قالب لهستان، مجارستان و رومانی وارد خواهد شد و "حمایت ما به شما کمک خواهد کرد" اینگونه ترجمه می شود که "چه خوب که من به زودی آنجا نخواهم بود"".
ینس استوکلنبرگ دبیرکل ناتو در زمان سفر خود به کی یف در روز پنجشنبه اعلام کرد که اوکراین در نهایت به عضویت این پیمان در خواهد آمد. ه عقیده وی جایگاه متعلق به اوکراین- در این پیمان بوده و حمایت ناتو با گذشت زمان "به ممکن ساختن آن کمک خواهد کرد".
ناتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2023
رسانه های اوکراینی: دبیر کل ناتو وارد کی یف شد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала