رسانه های اوکراینی: دبیر کل ناتو وارد کی یف شد

ناتو
ناتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2023
اشتراک
استولتنبرگ دبیرکل ناتو وارد کیف شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه کیو ایندیپندنت، ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو وارد کیف شد. این نشریه همچنین تصاویر گرفته شده در میدان میخائیلوفسکایا در مرکز پایتخت اوکراین را منتشر می کند. آنها نشان می دهند که چگونه استولتنبرگ یاد و خاطره اوکراینی هایی را که در درگیری جان باختند، گرامی داشت.
پیشتر نیز سیاستمداران اروپایی و غربی به صورتاعلام نشده به کی یف سفر کرده بودند . در اوایل آوریل، آدری آزولای، مدیر کل یونسکو نیز به کیف آمد، این امر توسط معاون وزیر امور خارجه اوکراین گزارش شد و همچنین در سالگرد آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، ماتئوش موراویتسکی، نخست وزیر لهستان نیز به کیف آمد.
ادامه
سفر دبیر کل ناتو به اوکراین دقایقی پیش توسط سرویس مطبوعاتی ناتو تایید شد .
در این خصوص سرویس مطبوعاتی نلتو اعلام کرد : "دبیر کل ناتو در اوکراین است. ما اطلاعات تکمیلی را در اسرع وقت منتشر خواهیم کرد."
یک منبع دیپلماتیک در بروکسل روز پنجشنبه گفت: سفر استولتنبرگ به اوکراین آخرین مرحله برای آماده سازی نشستی در رامشتاین است که در آن اقدامات حمایت نظامی از این کشور قبل از حمله متقابل مورد انتظار ارتش اوکراین مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. بر اساس اطلاعات رسمی ناتو، روز جمعه ساعت 9:10 (10:10 به وقت مسکو) استولتنبرگ قرار است وارد رامشتاین شود و بیانیه ای را در اختیار رسانه ها قرار دهد، بنابراین سفر او به اوکراین کوتاه مدت خواهد بود. بازدیدهای اعلام نشده یک رویه رایج برای مقامات ناتو برای سفر به کشورهایی است که در آن خصومت های فعال در حال وقوع است. این ائتلاف در طول جنگ 20 ساله افغانستان هرگز از سفرهای دبیران عمومی خود به این کشور گزارشی از قبل نمی‌داد، بلکه پس از تکمیل یا پایان اقامت، اطلاعاتی را در این مورد منتشر کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала