پنتاگون درز اطلاعات را از پیش برنامه ریزی شده نامید

CC0 / Pixabay / گنجانده شدن چند شرکت چینی در لیست سیاه پنتاگون+ جزئیات
گنجانده شدن چند شرکت چینی در لیست سیاه پنتاگون+ جزئیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2023
اشتراک
پنتاگون درز اسناد محرمانه خود را جنایتی از پیش برنامه ریزی شده خواند.
به گزارش اسپوتنیک، پاتریک رایدر سخنگوی پنتاگون وز پنجشنبه اعلام کرد که وزارت دفاع آمریکا به این نتیجه رسیده است که درز اسناد محرمانه این نهاد به شبکه های اجتماعی نتیجه اقدامات از پیش برنامه ریزی شده بوده است.
وی در کنفرانس مطبوعاتی خود اظهار کرد: "این (درز اسناد) اقدامی جنایی از پیش برام ریزی شده بوده است".
پنتاگون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2023
رسانه ها از پیدا شدن اولین مظنون در پرونده درز اسناد پنتاگون خبر دادند
وی افزود که در حال حاضر این وزارتخانه در حال ارزیابی قیاس درز اوراق محرمانه به شبکه های مجازی و خسارت احتمالی از این اقدامات می باشد.
پنتاگون تحقیقات خود در خصوص درز اسنادی که در آن وضعیت نظامیان اوکراینی و برنامه های ایالات متحده و ناتو برای تقویت آنها دارند، به فضای مجازی را آغاز کرده است. تاکید شده است که بیش از صد سند می توانستند در فضای اینترنت قرار بگیرند که میزان خسارت حاصل از آن بصورت "قابل توجه" ارزیابی می گردد. کاخ سفید از تایید اصالت اسناد منتشر شده در شبکه های مجازی خودداری کرده و تاکید نموده که فعلا برای بیان این تئوری که چرا این اسناد درز کرده اند، آمادگی ندارد.
در مسکو این گزینه را رد نمی کنند که یک درز هدفمند برای مسموم سازی خبری صورت گرفته است. بنا بر اظهارات سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه، ایالات متحده طرف درگیر این مناقشه بوده و در عمل جنگی ترکیبی را بر علیه روسیه اجرا می نماید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала