جاسوس سابق سیا: برخی در آمریکا با ادامه حمایت بی‌معنا از اوکراین مخالفند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2023
اشتراک
یکی از مدیران سابق سیا و مدیر اجرایی کنونی شورای منافع ملی آمریکا، درباره محتوا و اهمیت اسناد فاش شده با اسپوتنیک صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، "فیلیپ گیرالدی"، در مورد اسناد فاش شده گفت که اهمیت این اسناد از این واقعیت ناشی می‌شود که بسیار محرمانه بوده و توسط یکی از افراد بالادستی در سلسله مراتب پنتاگون منتشر شده اند.
وی افزود: "به نظر می رسد این مطالب اطلاعاتی است که برای مخاطبان نظامی تهیه شده است و تعدادی از موضوعات از جمله اوکراین را پوشش می دهند. روسیه از نشت آنها سود می برد، زیرا این امر بی توجهی پنتاگون در رسیدگی به اطلاعات محرمانه را نشان می دهد".
این کارشناس همچنین به زمان این نشت اطلاعاتی اشاره کرد: "زمان بسیار مهم است. این نشان می‌دهد که برخی از افراد در سازمان های اطلاعاتی - نظامی آمریکا مخالف ادامه حمایت‌های بی‌معنا از اوکراین بوده و تلاش می‌کنند تا دولت بایدن را برای کاهش این حمایت ها در شرایط دشواری قرار دهند. آنها احتمالا امیدوارند که ایالات متحده به طور جدی از مذاکرات برای پایان دادن به جنگ حمایت کند".
اسناد محرمانه پنتاگون درباره درگیری در اوکراین به شبکه های اجتماعی درز کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2023
رسانه ها: اسناد محرمانه پنتاگون درباره درگیری در اوکراین به شبکه های اجتماعی درز کرد
فیلیپ گیرالدی با بیان اینکه واکنش دولت و رسانه ها که بسیار جدی بود را نباید دست کم گرفت، اضافه کرد: "واکنش دولت و رسانه ها بسیار شدید بود. من می‌دانم که بازرسان پرونده‌های پنتاگون و شورای امنیت ملی را بررسی می‌کنند تا افشاگران احتمالی را شناسایی کنند. کسانی که بعداً مورد مصاحبه قرار گرفته و عکسشان منتشر خواهد شد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала