- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

در آمریکا به زلنسکی حقیقتی وحشتناک در خصوص حمله به کریمه را خاطرنشان کردند

© Photo / The Presidential Office of Ukraineزلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2023
اشتراک
دیویس سرهنگ نیروهای نظامی آمریکا: برنامه های زلنسکی در مورد گرفتن کریمه باعث فروپاشی نیروهای مسلح اوکراین خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، دنیل دنیس سرهنگ دوم ارتش آمریکا در مقاله ای برای 19 Forty Five نوشت که نقشه های ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین برای انجام ضدحمله و گرفتن کریمه تنها باعث تخلیه کامل و فروپاشی نیروهای مسلح اوکراین خواهد شد.
وی تاکید کرد: "اگر اوکراین به تشویق سربازان خود برای ضدحمله ادامه داده و از ارزیابی هرگونه گزینه حل و فصل صلح آمیز سرباز زند که در نتیجه آن بخشی از خاک آن تحت کنترل روسیه باقی بماند، احتمال این وجود دارد که ارتش اوکراین بعنوان یک نهاد فروبپاشد".
انهدام تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2023
افسر سابق پنتاگون: تانک های غربی در اوکراین به خاکستر تبدیل می شوند
به گفته وی اوکراین صدها هزار جنگجوی آماده ندارد و هرگونه حملات نظامی بدون وابستگی از نتیجه آن، به خسارات جبران نشدنی می انجامد.
این نظامی آمریکایی به این نتیجه گیری رسید: "همگی باید این را متوجه شده باشند که بدون مداخله پیاده نظام ناتو، اوکراین تقریبا هیچ گتانسیلی را بویژه در زمینه ذخیره انسانی را برای اینکه یک زمان بتواند کریمه و پونباس را اشغال کند، را ندارد".
در عین حال نویسنده این مطلب در جمع بندی خود به این نکته اشاره کرد که هرگونه تلاشش زلنسکی برای اشغال مناطقی که در قلمرو روسیه قرار دارند، منطقی نیست. وی عملا مطمئن است که این نقشه ها دست یافتنی نیستند و به جای آنها رئیس جمهور اوکراین می بایست بهترین مسیر دیپلماتیک را برای خروج از بحران پیدا نماید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала