- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای روسیه تا 70% شهر آرتموفسک را تحت کنترل خود گرفته اند

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Разрушения в Соледаре в окрестностях Артемовска
Разрушения в Соледаре в окрестностях Артемовска - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2023
اشتراک
گاگین مشاور رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک: نیروهای روسی حدود 70% شهر آرتموفسک را کنترل می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، یان گاگین مشاور رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک در پخش شبکه "روسیه 24" اعلام کرد که یگان های روسیه حدود 70% شهر پارتموفسک را تحت کنترل خود در آورده اند.
وی اظهار کرد: "اگر در خصوص ارتموفسک صحبت کنیم، نیروهای ما در حال حاضر دود 60 درصد و یا شاید حتی 70 درصد خود شهر ار کنترل می کنند".
ارتش اوکراین در حومه آرتموفسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
آخرین اخبار از وضعیت آرتیوموفسک
گاگین همچنین اعلام کرد که سربازان نیروهای مسلح اوکراین تلاش کرده بودند تا دست به ضد حمله زده و از طرف چاسوف – یار وارد شهر شوند. نقشه ایشان را توانستیم متوقف نماییم، این در حالیست که در این شهرک یک گروه بسیار بزرگ از نیروهای مسلح جمع شده اند که به گفته وی حدود 10 هزار نفر سرباز ارزیابی می شودند.
امروز دنیس پوشیلین رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک اعلام کرده بود که جنگجویان "واگنر" توانسته اند مواضع خود را در قلمرو شرکت "واستوک ماش"که در بخش شمالی شهر آرتموفسک می باشد، تحکیم کنند. ه گفته وی نیروهای تهاجمی و محاصره کننده این گروه ضمن عقب رانندن دشمن در جبهه های شمالی و جنوبی به پیشروی به سمت مرکز شهر ادامه می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала