- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

آخرین اخبار از وضعیت آرتیوموفسک

© AP Photo / Vadim Ghirdaارتش اوکراین در حومه آرتموفسک
ارتش اوکراین در حومه آرتموفسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2023
اشتراک
نیروهای روسیه در کارخانه آزوم مواضع خود را تحکیم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک در پخش شبکه اول روسیه اعلام کرد که یگان های نظامی روسیه موفق شدند که مواضع خود در ساختمان های کارخانه "واستوک ماش" که در بخش شمالی کارخانه متالورژی آرتیوموفسک (آزوم) قرار دارد را تحکیم کنند.
Бойцы подразделения ЧВК Вагнер и основатель группы бизнесмен Евгений Пригожин в Соледаре - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
"پریگوژین" خسارات ماهانه اوکراین را در منطقه آرتموفسک تخمین زد
در حال حاضر نیروهای متحد با موفقیت به عمق این کارخانه پیش می روند.
رئیس موقت این جمهوری همچنین شرایط کلی در این شهر را تشریح کرد.
پوشیلین همچنین تاکید کرد: "بخش های محاصری ای "واگنر" به حرکت به سمت مرکز شهر ادامه می دهند، در عین حال به عقب راندن دشمن در جبهه های شمالی و جنوبی می پردازند".
وی خاطرنشان کرد که تمامی راه های ورودی به شهر دیگر تحت آتش نظامیان روسی می باشند.
وی خاطرنشان کرد: "جابجایی دشمن در راه باقی مانده(به چاسوف یار) که آنها هر از چندگاه از آن برای ارسال تجهیزات لازم و نیروهای ذخیره استفاده می کنند، به شدت سخت شده است".
رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک همچنین در خصوص شرایط در جبهه آودی نیز توضیح داد: به گفته وی نیروهای متحد در آنجا پیش می روند و "عملیات تهاجمی صورت می دهند".
اندکی پیش پوشیلین اعلام کرده بود که طرف روسی نشانه از اینکه اوکراین قصد خارج کردن نظامیان خود از آرتموفسک را دارد را نمی بیند و شرایط در این شهر سخت مانده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала