- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

"پریگوژین" خسارات ماهانه اوکراین را در منطقه آرتموفسک تخمین زد

© SputnikБойцы подразделения ЧВК "Вагнер" и основатель группы бизнесмен Евгений Пригожин в Соледаре
Бойцы подразделения ЧВК Вагнер и основатель группы бизнесмен Евгений Пригожин в Соледаре - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2023
اشتراک
بنیانگذار گروه شبه نظامیان روسی "واگنر"، گفت که تلفات سربازان اوکراینی در منطقه آرتمیوسک به هزاران نفر می رسد.
به گزارش اسپوتنیک، "یوگنی پریگوژین" بنیانگذار گروه واگنر گفت: " بر اساس برآوردهای وزارت دفاع روسیه، حدود 10-11 هزار نفر از نیروهای اوکراینی در ماه در این منطقه کشته می شوند".
در عین حال، پریگوژین با استناد به محرمانه بودن این داده ها، خسارات اوکراین در تجهیزات نظامی را ارزیابی نکرد.
بنیانگذار واگنر همچنین شایعات مربوط به میلیون‌ها سلاح کشف شده در معادن آرتموفسک و سولدار را رد کرد.
وی خاطر نشان کرد: "این موضوع صحت ندارد. اول اینکه تمام معادن مین گذاری شده اند. ثانیاً، تدر آنها تعداد زیادی محفظه وجود دارد که احتمالا در گذشته واقعا در آنجا تعداد زیادی سلاح ذخیره سازی می شده است. اما آنچه ما امروز می یابیم، مسلسل های ماکسیم و تپانچه های TT هستند که در حال حاضر برای استفاده نامناسب می باشند".
آرتیوموفسک در بخش تحت کنترل کی یف، در شمال شهر بزرگ گورلووکا واقع شده است. این منطقه یک یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه های نظامی اوکراینی در دونباس است. نبردهای شدیدی برای تصرف این شهر در جریان است.
بر اساس آخرین گزارش‌ها، نیروهای روسی تمام جاده‌های آسفالت شده به سمت آرتمیوسک را قطع کرده یا تحت کنترل آتش گرفته‌اند و "لجن‌آبی" که به وجود آمده است، تحویل مهمات و حرک نیروهای اوکراینی را به‌طور جدی با مشکل مواجه کرده است.
واگنر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2023
رئیس واگنر: نبردهای شدید خانه به خانه در آرتموفسک در جریان است
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала