در آمریکا اعلام کردند که زلنسکی به صورت محرمانه زنگ خطر را برای بایدن به صدا در آورده است

© Photo / IRNAپنتاگون
پنتاگون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2023
اشتراک
مک گرگور مشاور سابق پنتاگون: زلنسکی بدلیل شرایط در آرتموفسک زنگ خطر را به صدا در آورده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ داگلاس مک گرگور مشاور سابق رئیس پنتاگون در مصاحبه با دن بول خبرنگار آمریکایی اعلام کرد که ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین زنگ خطر را برای مجموعه غرب بدلیل شرایط در خطوط مقدم به صدا در آورده است.
این افسر بازنشسته اظهار کرد: "تعداد نظامیان اوکراینی کشته شده دیگر به 200 هزار نفر رسیده است که بصورت عمده بدلیل دفاع بی وقفه از باخموت (آرتموفسک) بوده است... می ترسم کخ زلنسکی از مشورت های ژنرال های خود تبعیت نکند که به وی می گویند: "گوش کن، بیا از آنجا خارج شویم، خط دفاعی جدیدی ایجاد کنیم و به جنگیدن ادامه دهیم". در حال حاضر وی در شرایط بسیار بدی قرار دارد. وی نیروی ذخیره و تسلیحات کمی در اختیار دارد، اما بزرگترین مشکل وی در این است که بهترین سربازان وی کشته شده اند".
ارتشبد سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2023
وزیر دفاع روسیه بر اهمیت کنترل بر آرتموفسک تأکید کرد

به ادعای مک گرگور، کی یف مجبور است که پیرمردها، نوجوانان و زنان را به خط مقدم اعزام کند تا جای خالی افرادی که توسط توپخانه روسیه به خاک و خون کشیده شده اند، را پر کند.
این افسر سابق در پایان تصریح کرد: "زلنسکی در عمل به همه می گوید: "من باختم و اگر شما قصد ندارید که به اینجا بیایید و جنگ را برای من پیروز شوید، البته که همه چیز تمام است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала