وزیر دفاع روسیه بر اهمیت کنترل بر آرتموفسک تأکید کرد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر ارتشبد سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه
ارتشبد سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2023
اشتراک
شویگو: آزادسازی آرتموفسک ادامه دارد و کنترل بر شهر پیشروی در عمق دفاع نیروهای اوکراینی را فراهم می کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه اظهار داشت که آزادسازی آرتموفسک ادامه دارد و کنترل بر شهر پیشروی در عمق دفاع نیروهای اوکراینی را فراهم می کند.
سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه در کنفرانسی موضوعی با رهبری نیروهای مسلح روسیه در ادامه گفت: «آزادسازی آرتموفسک ادامه دارد. این شهر یک مرکز دفاعی مهم برای نیروهای اوکراینی در دونباس است. تحت کنترل قرار دادن آن، امکان پیشروی و انجام عملیات تهاجمی بیشتر در عمق دفاع نیروهای مسلح اوکراین را فراهم خواهد کرد».
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
جنگنده های سوخو-25 روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حمله جنگنده های سوخو-25 روسیه به کاروان ارتش اوکراین در استان زاپروژیا + فیلم
پوتین خطاب به شهروندان خود گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری" است، زیرا جمهوری‌های دونباس درخواست کمک کرده‌اند. به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع به جلو نرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала