مدودف: اتفاقات در استان بریانسک نشان داد که آمریکا، ناتو و اتحادیه اروپا از تروریسم حمایت می کنند

© Sputnik / Alexander Astafyevمدودف : حادثه شیمیایی ادلب، اقدامی تحریک آمیز و برنامه ریزی شده بود
مدودف : حادثه شیمیایی ادلب، اقدامی تحریک آمیز و برنامه ریزی شده بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2023
اشتراک
دمیتری مدودف: اتفاقات در استان بریانسک نشان داد که آمریکا، ناتو و اتحادیه اروپا از تروریسم حمایت می کنند.
دمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه اعلام کرد که اتفاقات رخ داده در استان بریانسک نشان داد که ایالات متحده آمریکا، ناتو و اتحادیه اروپا در واقع از چه کسی حمایت می کنند: "زباله های تروریستی" که به افراد غیر نظامی حمله می کنند. این کشور ها اینک شرکت کنندگان در عملیات های تروریستی رژیم اوکراین بوده و رهبرانشان حامیان مستقیم تروریست ها هستند.
Бойцы ВС РФ на боевой машине пехоты БМП-3 в зоне спецоперации на Запорожском направлении - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2023
سرویس فدرال امنیت روسیه یک گروه ملی گرا اوکراینی را از استان بریانسک خارج کرد
مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: "بگذار اینک در لندن، پاریس، برلین و واشنگتن کار آنها را توجیه کنند. آقایان سوناک، مکرون، شولتز و بایدن اینها نان خوار شما هستند. و اینک رویکرد ما نسبت به شما همان طوری است که نسبت به آنها هست. اینک کشورهای شما - شرکت کنندگان در اقدامات تروریستی رژیم اوکراین بود و شما حامیان مستقیم تروریست ها".
الکساندر بوگوماز استاندار استان بریانسک بامداد روز پنجشنبه اعلام کرده بود که یک گروه خرابکار اوکراینی به این استان نفوذ کرده است. در منطقه لوبچان ایشان به سمت خودروهای مردم آتش گشوده بودند که در نتیجه آن دو نفر جان خود را از دست دادند. همچنین در روستای سوشانی که آنهم در منطقه کلیموفسکی قرار دارد، یک خانه در اثر برخورد گلوله یک پهپاد در آتش سوخت.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه سانحه رخ داده را یک عملیات تروریستی نامید. وی توجه همگان را به این مهم جلب کرد که این افراد متجاوز پس از آنکه دیدند که در یک خودرو کودک حضور دارد، آن را هدف گلوله باران خود قرار دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала