سرویس فدرال امنیت روسیه یک گروه ملی گرا اوکراینی را از استان بریانسک خارج کرد

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы ВС РФ на боевой машине пехоты БМП-3 в зоне спецоперации на Запорожском направлении
Бойцы ВС РФ на боевой машине пехоты БМП-3 в зоне спецоперации на Запорожском направлении - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2023
اشتراک
سرویس فدرال امنیت روسیه خبر از ضربه به ملی گرایان اوکراینی که از استان بریانسک به اوکراین بیرون رانده شده اند، داد.
مرکز ارتباطات جمعی سرویس فدرال امنیت روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که این نهاد ملی گرایان اوکراینی که به استان بریانسک روسیه نفوذ کرده بودند را بیرون رانده و حمله توپخانه سنگینی را علیه ایشان صورت داده است.
بریانسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2023
داده نمایی
حمله خرابکاران اوکراینی به منطقه بریانسک
در اطلاعیه این سرویس آمده است: "در نتیجه اقدامات صورت گرفته نفوذ ملی گرایان اوکراینی به منطقه کلیموفسکی استان بریانسک مسدود گردید. در راستای جلوگیری از آسیب دیدن افراد غیر نظامی و وارد شدن خسارات به اماکن زیرساخت غیر نظامی، دشمن به قلمرو اوکراین بیرون رانده شد، جایی که حملات توپخانه ای گسترده ای به آن صورت گرفت".
الکساندر بوگوماز استاندار استان بریانسک بامداد روز پنجشنبه اعلام کرده بود که یک گروه خرابکار اوکراینی به این استان نفوذ کرده است. در منطقه لوبچان ایشان به سمت خودروهای مردم آتش گشوده بودند که در نتیجه آن دو نفر جان خود را از دست دادند. همچنین در روستای سوشانی که آنهم در منطقه کلیموفسکی قرار دارد، یک خانه در اثر برخورد گلوله یک پهپاد در آتش سوخت.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه سانحه رخ داده را یک عملیات تروریستی نامید. وی توجه همگان را به این مهم جلب کرد که این افراد متجاوز پس از آنکه دیدند که در یک خودرو کودک حضور دارد، آن را هدف گلوله باران خود قرار دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала