اعتراف سیاستمدار فرانسوی به شکست تحریم‌های ضدروسی اتحادیه اروپا

© AP Photo / Laurent CiprianiВице-председатель партии «Национальный фронт» Флориан Филиппо
Вице-председатель партии «Национальный фронт» Флориан Филиппо - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2023
اشتراک
رهبر جنبش میهن پرستان فرانسه معتقد است که سیاست تحریم اتحادیه اروپا در قبال روسیه شکست خورده است، زیرا بروکسل مجبور است بسته دهم اقدامات را در کمتر از یک سال اتخاذ کند.
به گزارش اسپوتنیک، "فلوریان فیلیپو" در جریان "راهپیمایی ملی برای صلح" که روز یکشنبه در پاریس برگزار می شد به خبرنگاران گفت :" این یک شکست است. اگر در کمتر از یک سال مجبور به اتخاذ 10 بسته تحریمی می شوید، به این معنی است که آنها کارساز نیستند. این سوال پیش می‌آید که آیا ما در مسیر درستی حرکت می‌کنیم، زیرا این باعث آرامش نمی‌شود، بلکه منجر به فقر می‌شود، زیرا تحریم‌ها به فرهنگ و تولید ضربه زده و موجب افزایش قیمت ها می شوند. من حامی لغو تمامی تحریم ها هستم".
وی خاطرنشان کرد که سیاستمداران اروپایی به جای اعمال تحریم‌های جدید باید به دنبال راه‌های گفتگو برای حل مناقشه ای باشند که از سال 2014 ادامه دارد.
این سیاستمدار افزود:" بهتر است به سمت مذاکره رفته و با آرامش به مشکلاتی که سال هاست وجود دارد فکر کرده و راه حلی پیدا کنیم. با این شرایط تنها به جنگ جهانی سوم نزدیکتر می شویم".
وی خاطرنشان کرد که در رسانه های فرانسه تنها یک دیدگاه وجود دارد و سیاستمداران مخالف جرات طرح موضوعاتی غیر از خط دولت را ندارند.
او گفت:" در تلویزیون فرانسه تنها یک دیدگاه وجود دارد، فکر کردن در اینجا ممنوع است، ما منحصراً از لفظ آمریکایی "خیر در مقابل شر" پیروی می کنیم. در فرانسه هرگونه بحث در مورد خروج از ناتو ممنوع است. نمایندگان مجلس ما جرأت ندارند این دیدگاه واحد را به چالش بکشند".
فیلیپو خاطرنشان کرد که ناتو در این درگیری نقش منفی دارد.
وی اضافه کرد:" حتی قبل از شروع درگیری های اوکراین، من از خروج فرانسه از ناتو و انحلال ناتو دفاع می کردم. این ماشینی است که باید با جنگ سرد ناپدید می شد. ماشین جنگی در خدمت امپریالیسم آمریکاست. این ماشین کاری جز تحریک درگیری انجام نمی دهد و دائماً مشغول جستجوی دشمن است. پس از روسیه، این کشور چین خواهد بود، تایوان به همان شیوه ای که از اوکراین استفاده شد، مورد سوء استفاده قرار خواهد گرفت. آیا ما چنین آینده ای می خواهیم؟"
فیلیپو همچنین خاطرنشان کرد که اروپا استقلال خود را از نظر دفاع از منافع خود از دست داده است، بنابراین هنگامی که "سیمور هرش"، روزنامه نگار آمریکایی تحقیقات خود درباره دخالت آمریکا در انفجارهای نورد استریم را منتشر کرد، سکوت کرد.
Строительство газопровода Северный поток-2  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2023
سیمور هرش توضیح داد که ایالات متحده به چه شکل انفجار "نورد استریم" را توضیح می دهد
او تاکید کرد:" نورد استریم همیشه یک مشکل برای ایالات متحده بوده است. سال ها با آن مخالفت کردند. حالا منفجرش کرده اند و دیپلماسی فرانسه حرفی نمی زند. در صورتی که این یک عمل جنگی است، این یک اعلان جنگ است. آنها بر زیرساخت های انرژی استراتژیک تأثیر گذاشته اند که بر کشورهای ما و اقتصاد ما تأثیر می گذارد. در عین حال ما سکوت کرده و تحت کنترل کامل هستیم".
روز شنبه، پاریس و تعدادی دیگر از شهرهای فرانسه میزبان دومین تجمعات اعتراض آمیز در حمایت از خروج فرانسه از ناتو و همچنین علیه ارسال تسلیحات به اوکراین هستند که توسط رهبر جنبش میهن پرستان فرانسه سازماندهی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала