سیمور هرش توضیح داد که ایالات متحده به چه شکل انفجار "نورد استریم" را توضیح می دهد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Строительство газопровода "Северный поток-2"
Строительство газопровода Северный поток-2  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2023
اشتراک
هرش: ایالات متحده انفجار خطوط "نورد استریم" را بعنوان ضرورت حمایت اروپا از ناتو توضیح می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سیمور هرش خبرنگار آمریکایی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی RT اعلام کرد که دولت جو بایدن انفجار خطوط لوله "نورد استریم" را بعنوان ضرورت مجبور کردن اروپا برای ادامه حمایت از ناتو توضیح می دهد.
این خبرنگار توضیح داد: "وی (بایدن) این کار را برای این انجام داد که مزاحم آلمان و اروپای غربی شود تا در فرارسیدن فوری زمستان خط لوله (نورد استریم) را باز کند. دولت آلمان تحریم هایی را اعمال کرد تا خط لوله را متوقف کند، اما آنها می بایست خط لوله جدید را باز کند".
به گفته وی هدف این عملیات نیز در این قرار دارد: ایالات متحده آمریکا این را پیگیری می کنند که اروپا حمایت از ناتو را متوقف نکند و هدف از ارسال سلاح ارسال این است که این "قطعا یک جنگ نیابتی علیه روسیه" می باشد.
Место утечки на газопроводе Северный поток. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2023
نبنزیا اعلام کرد که اتحادیه اروپا انفجار "نورد استریم" را "قورت داد"
سیمور هرش خبرنگار مطرح آمریکایی و برنده جایزه پولیتزر (1970) برای تحقیق درخصوص قتل عام ساکنان غیر نظامیان در زمان جنگ ویتنام توسط سربازان آمریکایی می باشد.
وی اوایل ماه فوریه نتایج تحقیقات خود در خصوص انفجار در خطوط لوله "نورد استریم" را منتشر کرد که بر مبنای آن غواصان آمریکایی در جریان مانور مشترک ناتو مواد منفجره را روی این خطوط نصب نموده بودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала