اوکراین از ایتالیا خواستار وسایل دفاع از سلاح هسته ای شد

© Fotolia / fabiomaxپرچم ایتالیا
پرچم ایتالیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2023
اشتراک
کروستو، وزیر دفاع ایتالیا خبر داد که کی یف از رم درخواست کرد تا وسایلی برای محافظت درمقابله با سلاح های هسته ای به کی یف ارائه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، گیدو کروستو، وزیر دفاع ایتالیا گفت که اوکراین از ایتالیا خواسته است تا وسایلی برای محافظت در برابر سلاح های کشتار جمعی به کی یف ارائه دهد.
او در یک نشست مشترک کمیسیون های دفاع و امور بین الملل هر دو مجلس پارلمان ایتالیا گفت: آنها همیشه در مورد تسلیحات، در مورد تانک ها صحبت می کنند، اما در روزهای اخیر درخواست های بسیار مشخصی از اوکراین دریافت شده است، از جمله چیزهای بسیار نگران کننده ای ، مانند وسایل محافظت در مقابله با حملات هسته ای، بیولوژیکی و شیمیایی در خواست کرده اند.
کروستو خاطرنشان کرد که "نه گفتن" به چنین درخواست‌هایی از اوکراین سخت است. وی افزود: هر کاری که بتوانیم انجام دهیم، انجام خواهیم داد.
جورجا ملونی، نخست وزیر ایتالیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2023
ایتالیا: زلنسکی در حال کار بر روی طرحی برای آغاز گفت‌وگو با روسیه است
به گفته وزیر دفاع ایتالیا، خصومت ها در اوکراین در حال طولانی شدن است، روسیه هیچ قصدی برای خروج از سرزمین های اشغالی ندارد.
ستاد هماهنگی بین سازمانی امور بشردوستانه گزارش داد که در این هفته اوکراین با حمایت ایالات متحده و اروپا برای انجام یک اقدام تحریک آمیز گسترده در چرنوبیل و اطراف آن به منظور متهم کردن روسیه به آلودگی رادیواکتیو آماده شده است.
در پایان ژانویه، مرکز هماهنگی در امور حوادث مترقبه اروپا درخواست رسمی از کی یف برای تهیه 66000 مجموعه لباس محافظ ویژه، 20 میلیون ماسک ضد گاز غیرنظامی، و همچنین دستگاه های شناسایی شیمیایی، دزیمترها و طیف گسترده ای از پادزهرها دریافت کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала