ایتالیا: زلنسکی در حال کار بر روی طرحی برای آغاز گفت‌وگو با روسیه است

© Photo / Ufficio per la Stampa e la Comunicazione della Presidenza della Repubblica/Francesco Ammendolaجورجا ملونی، نخست وزیر ایتالیا
جورجا ملونی، نخست وزیر ایتالیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2023
اشتراک
نخست‌وزیر ایتالیا گفت زلنسکی در حال کار بر روی طرحی برای آغاز گفت‌وگو با روسیه است.
اسپوتنیک - جورجیو ملونی، نخست وزیر ایتالیا گفت که ولادیمیر زلنسکی در حال کار بر روی طرحی است تا اجازه دهد گفتگوی مسالمت آمیز آغاز شود.
او در برلین پس از گفتگو با اولاف شولتس صدراعظم آلمان گفت: "کمک به اوکراین تنها راه برای آوردن بازیکنان فعلی به میز [مذاکره] است. به گفته وی، او با زلنسکی در مورد سفر به کی‌یف قبل از سالگرد آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین به توافق رسیده است. او در حال کار بر روی طرحی برای باز کردن گفت‌وگو است و برای رسیدن به صلح عادلانه باید تلاش‌های خود را افزایش دهیم.
او در حال کار بر روی طرحی برای باز کردن گفتگو است و برای رسیدن به صلح عادلانه، ما باید تلاش ها را افزایش دهیم. اما اگر فکر کنیم برای رسیدن به صلح باید از آزادی مردم جلوگیری کرد، این صلح نیست. بنابراین، تنها امکانی که ما داریم کمک به اوکراین است." سخنان او از شبکه خبری راینیوز24 پخش شد.
روسیه در 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرملیتاریزه کردن و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала