- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مسکو: کی یف قصد دارد تحریکات وسیعی را با هدف متهم کردن روسیه به جنایات جنگی صورت دهد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه
ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه از جمع آوری اطلاعات ار منابع موثق در خصوص قصد کی یف برای صحنه سازی و متهم کردن روسیه به جنایت جنگی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه روز یکشنبه اعلام کرد اطلاعات موثقی درخصوص برنامه رژیم کی یف جهت انجام صحنه سازی های بزرگ با هدف چسباندن اتهام جنایت جنگی به روسیه، بدست آورده است.
این وزارتخانه تصریح کرد: "بر مبنای اطلاعات چند منبع موثق، کی یف قصد دارد صحنه سازی های بزرگی را برای متهم کردن فدراسیون روسیه به "جنایات جنگی" صورت دهد".
بوداپست در مجارستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2023
بوداپست خواهان توقف جنایت بر علیه مجارستانی ها در موکاچووا اوکراین شد
این نهاد دفاعی روسیه در خصوص اطلاعات بدست آمده خود، توضیح داد: "کی یف قصد دارد در کراماتورسک ساختمان های چند ییمارستان را به شکل مدیریت شده و با هدف تهام زنی به فدراسیون روسیه در خصوص به ادعای آن حمله عمدی به اماکن غیر نظامی، منفجر نماید".
وزارت دفاع روسیه خاطر نشان کرد: "خبرنگاران رسانه های غربی هم اینک با مشایعت کارکنان سرویس امنیت اوکراین وارد کراماتورسک شده اند تا این تحریک برنامه ریزی شده را پوشش بدهند".
در بیانیه وزارت دفاع فدراسیون روسیه همچنین اظهار می شود که "کارکنان این بیمارستانها در شهر کراماتورسک که بنا می باشد این صحنه سازی در آنجا صورت پذیرد، در حال حاضر تخلیه شده اند و به حالت دور کاری منتقل گردیده اند".
وزارت دفاع روسیه همچنین اذعان کرد: "در رسانه های غربی انفجار بیمارستان ها در کراماتورسک بعنوان "اقدام شیطانی" جدید فدراسیون روسیه نمایش داده خواهد شد که نیازمند تسریع ارسال موشک های دور برد به کی یف می باشد".
این نهاد دولتی که مسئول فرماندهی عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین را بر عهده دارد در پایان اظهار کرد: "کی یف در سایه شکست های نظامی بواسطه صحنه سازی ها و تحریک ها، همانند آنچه در کراماتورسک برنامه ریزی کرده است، می خواهد فشار بر غرب را برای دستیابی به ارسال تسلیحات و تجهیزات، افزایش دهد".
Последствия обстрела больницы в Новоайдаре, ЛНР - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نظامیان اوکراینی به عمد به ساختمان بیمارستان در نووآیدار شلیک کردند + ویدئو
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала