بیش از سیصد دریانورد از کشورهای مختلف در بنادر اوکراین گیر افتاده اند

© Sputnik / Sergey Melkonov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий на палубе корабля во время военного парада в Риге в День независимости Латвии
Военнослужащий на палубе корабля во время военного парада в Риге в День независимости Латвии - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.12.2022
اشتراک
رسانه ها خبر می دهند که بیش از سیصد دریانورد از کشورهای مختلف از ابتدای عملیات ویژه نظامی روسیه در بنادر اوکراین گیر افتاده اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه فارین پالسی، بیش از سیصد دریانورد از کشورهای مختلف از ابتدای عملیات ویژه نظامی روسیه در بنادر اوکراین گیر کرده اند.
این نشریه می نویسد: "و بعد از گذشت ه ماه از آغاز جنگ، 331 دریانورد همچنان 9در بنارد اوکراین) قرار دارند".
ترکیه از خروج کشتی های جدید حامل مواد غذایی از بنادر اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.09.2022
ترکیه از خروج کشتی های جدید حامل مواد غذایی از بنادر اوکراین خبر داد
ناتالی شو رئیس بخش اشتغال اتاق بین المللی کشتیرانی اعلام کرده است که زمانی که عملیات ویژه نظامی آاغاز شد، بیش از 200 کشتی در شش یا هفت بندر اوکراین قرار داشتند. در آن زمان بنا بر داده های این نشریه حدود 800 دریانورد از کشورهایی همچون هند، سوریه، مصر، ترکیه، بنگلادش و فیلیپین در بنادر اوکراین گیر کردند، به این دلیل که اوکراین بنادر خود را مین گذاری کرد. هم اکنون همچنان 331 نفر از ایشان در این بنادر حضور دارند.
پیشتر گای پلاتن دبیرکل اتاق بین المللی کشتیرانی خواهان توجه به دریانوردان گیر افتاده در کشتی هایی که از جمله در قالب حمل و نقل بار در چارچوب معامله محصولات غذایی شرکت دارند، شد و درخواست کرد که اقدامات لازم برای خارج شدن ایشان صورت گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала