گریگوری کاراسین: غرب دیر یا زود زلنسکی را مجبور به مذاکره با روسیه می‌کند

کاریکاتور
کاریکاتور  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2022
اشتراک
رئیس کمیته امور بین‌المللی شورای فدراسیون روسیه: غرب دیر یا زود زلنسکی را مجبور به مذاکره با روسیه می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، گریگورس کاراسین رئیس کمیته امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «راسیا 24» اعلام کرد که سیاستمداران اروپایی و آمریکایی که نگران خطرات درگیری گسترده با روسیه هستند دیر یا زود "ولادیمیر زلنسکی"، رئیس جمهور اوکراین را مجبور خواهند کرد تا با واقعیت روبرو شود و پای میز مذاکره با روسیه بنشیند.
وی اظهار داشت: «احساس نگرانی عمیق در اروپا و ایالات متحده به واقعیت تبدیل شده است. ما باید این را در نظر بگیریم و امیدوار باشیم که دیر یا زود سیاستمداران مسئول بالاخره بیدار شوند و بگویند: بیایید امکانات زلنسکی را به طور کلی محدود کنیم و او را مجبور کنیم پای میز مذاکره بنشیند و با واقعیت روبه‌ رو شود».
Министр иностранных дел Украины Дмитрий Кулеба - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2022
چینی ها وزیر خارجه اوکراین را به سخره گرفتند: "دیوانه شده"
این سناتور روس تاکید کرد که معدود سیاستمداران عاقل آمریکایی، نگران خطر رویارویی گسترده با روسیه هستند و این نگرانی ها در زندگی سیاسی آمریکایی ها شروع به غلبه کرده است. وی خاطر نشان کرد: «به همین دلیل است که آنها محدودیت‌های خاصی را برای انواع سلاح ها (که به اوکراین عرضه می شود) تعیین می نمایند». به عقیده وی چنین نگرانی‌هایی در کشورهای اروپایی هم احساس می‌شود و آن ها احساس می کنند که به "خط مقدم" نزدیک شده و ممکن است مستقیماً در معرض خطر اقدام نظامی قرار گیرند.
رئیس کمیته امور بین الملل مجلس اعلای روسیه اذعان کرد: «غربی ها به خوبی درک می کنند که سیاست گذاران فعلی کیف بی پروا و غیرمنطقی هستند».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала