سردار باقری: جوسازی امروز در مورد استفاده از پهپاد‌های ایرانی در اوکراین، بخشی از جنگ روانی دشمن است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران
سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.12.2022
اشتراک
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران: جوسازی امروز دنیای استکبار در حوزه استفاده از پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین، بخشی از جنگ روانی دشمن است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردارسرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه و در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های قرآنی نیرو‌های مسلح در خصوص ادعاهای غرب در مورد بهره برداری روسیه از پهپادهای تولید ایران در عملیات ویژه نظامی در اوکراین، این اقدام را جوسازی دنیای استکبار و بخشی از جنگ روانی دشمن نامید.
وی تاکید کرد: «جوسازی امروز دنیای استکبار در حوزه استفاده از پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین، بخشی از جنگ روانی دشمن است و جدای از اینکه بسیاری از این مطالب ممکن است دروغ باشد، اما به واقع نشان از اثربخشی و اهمیت و رتبه بالای جمهوری اسلامی در حوزه پهپاد است».
پهپاد آرش۲ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2022
گزارش و تحلیل
دلیل آمریکا برای حضور پهپاد های ایرانی در اوکراین
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با توجه به قدرت پهپادی امروز ایران، این کشور را یکی از 5 قدرت اول جهان در این زمینه نامید و تصریح کرد: «سامانه‌های پهپادی ما از جهت دقت، ماندگاری و مداومت عملیاتی و اجرای مأموریت در سطح بالای جهانی قرار دارند و مأموریت‌های متنوعی را انجام می‌دهند».
سرلشگر باقری همچنین افزود: «نیرو‌های مسلح کشور به رشد و توسعه پهپادی خود ادامه خواهند داد و مطابق با مسائل و خط مشی‌های جمهوری اسلامی با سایر کشور‌ها به همکاری پهپادی می‌پردازیم».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала