- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

سوناک تایید کرد که به حمایت نظامی از اوکراین ادامه خواهد داد

© Photo / IRNA"ریشی سوناک" وزیر خزانه‌داری سابق انگلیس
ریشی سوناک وزیر خزانه‌داری سابق انگلیس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2022
اشتراک
سوناک تایید کرد که علیرغم اخبار در خصوص بازرسی ها به حمایت نظامی از اوکراین ادامه خواهد داد.
ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا ایید کرد که به حمایت نظامی از اوکراین علیرغم اخبار در خصوص دستور وی برای بازرسی کمک نظامی لتدن به کیف، ادامه خواهد داد.
پیشتر شبکه تلویزیونی بی بی سی به نقل از منبعی در دولت بریتانیا اعلام کرده بود که سوناک دستور بازرسی از کمک نظامی لندن به کیف را داده است و مقامات دولتی از این نگرانی دارند که وی به اتخاذ موضعی بسیار محتاطانه در موضوع حمایت از رژیم زلنسکی نزدیک می باشد . تاکید می شود که این بازرسی جهت ارزیابی اهمیت سهم نظامی بریتانیا در کمک به اوکراین و بررسی روند عملیات ویژه روسیه در اوکراین می باشد.
Ben Wallace - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2022
تلگراف: روسیه آسیب پذیری حیاتی بریتانیا را آشکار کرده است
سوناک در پاسخ به سوالهای نمایندگان در کمیته هماهنگی پارلمان در مورد کار خود که از سایت نخست مجلس بریتانیا پخش می شد اعلام کرد: "من بودم خیلی اخبار رسانه ها را نمی خواندم. به ادامات من نگاه کنید: اولین تماس بین المللی من به زلنسکی بود، اولین دیدار دوجانبه ا من در سفر به کیف انجام دادم..، و من محکم مصمم به دامه افزایش حمایت نظامی از اوکراین در سال آتی می باشم".
وی همچنین تاکید کرد که مهم است که "حمایت نظامی از اوکراین را با در نظر گرفتن شرایط در زمین جنگ توسعه داد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала