تلگراف: روسیه آسیب پذیری حیاتی بریتانیا را آشکار کرده است

© Sputnik / Russian Defense Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Ben Wallace
Ben Wallace - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2022
اشتراک
تلگراف: عملیات ویژه روسیه در اوکراین آسیب پذیری حیاتی بریتانیا را آشکار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دومینیک نیکولز، ستون نویس تلگراف، به نقل از بن والاس، وزیر دفاع می نویسد، عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین آسیب پذیری حیاتی توپخانه بریتانیا را آشکار کرده است.
به گفته رئیس دپارتمان نظامی، ارتش بریتانیا ممکن است نسل جدیدی از موشک‌ها را به خدمت بگیرد، زیرا نبرد در اوکراین نشان داده است که سیستم‌های توپخانه بریتانیا به طرز ناامیدکننده‌ای منسوخ شده و نیاز به مدرن‌سازی دارند. والاس گفت که هویتزرهای خودکششی AS-90 که ستون فقرات نیروهای مسلح را تشکیل می دهند، از نظر عملکرد به طور قابل توجهی نسبت به نمونه های دیگر کشورها پایین تر هستند.
به گفته این نشریه، لندن قصد دارد 24 میلیارد پوند اضافی برای این اهداف اختصاص دهد، در حالی که تمام این مبلغ صرف جایگزینی مهمات نمی شود. در این مقاله آمده است که حدود نیمی از بودجه برای پروژه‌های توسعه و تحقیقات اختصاص می‌یابد.
پس از آغاز عملیات ویژه روسیه برای آزادسازی دونباس، بریتانیا، آمریکا و اتحادیه اروپا میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала