- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نبنزیا اعلام کرد که روسیه می تواند تهدید از جانب اوکراین را از مسیر نظامی از بین ببرد

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя на пленарном заседании Государственной Думы РФ
Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя на пленарном заседании Государственной Думы РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2022
اشتراک
نبنزیا: اگر تهدید از اوکراین از مسیر صلح آمیز از بین نرود، روسیه این کار را از مسیر نظامی انجام خواهد داد.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت این سازمان اعلام کرد که اگر تهدیدی که از جانب اوکراین صورت می گیرد را نتوان از مسیر صلح آمیز از بین برد، روسیه این کار را از مسیر نظامی صورت خواهد داد.
وی اظهار داشت: "در حین شکستن ستون فقرات نظامی گری رژیم کیف ما این را در نظر داریم که سیاست و اقدامات اخیر آن شکی در ماهیت جنایتکار و منفور از بشریت آن باقی نمی گذارند".
ب گفته وی کشورهای غربی در طول هشت سال در اوکراین "یک غول ضد روسی را بستن چشمانشان بر جنایات وحشتناکش بر علیه ملت خود، کشتن شهروندان غیر نظامی در دانباس، قهرمان سازی از جنایتکاران نژادپرست و همدستانشان و آزار و اذیت جمعیت روس زبان کشور خودش، تربیت کرده است".
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2022
مدودیف بر سهم نیروهای راهبردی هسته ای در دفاع از روسیه تاکید کرد
نماینده دائم روسیه خاطرنشان کرد: "همه اینها برای رژیم کیف با محاسبه اینکه یک زمان با تنفر روی سر روسیه خراب خواهد شد و ابزاری در مبارزه ژئوپلتیکی ایالات متحده آمریکا و متحدانش در ناتو با روسیه خواهد شد، بخشیده شد. از اینجا هم این شدت انتقادات آنها در رابطه با کشور ما که نقشه های تهاجمی آنها را برهم می زند، برگرفته می شود. این امر ما را متعجب نکرده و متوقف نمی کند و تمامی اهداف عملیات ویژه نظامی به هر طریقی اجرا خواهند شد".
نبنزیا همچنین تاکید کرد: "اگر این اهداف، یعنی تبدیل کردن اوکراین به یک دولت عادی و دارای پایبند به حسن همجواری که از جانب ان تهدیدی متوجه روسیه نشود، را نتوان از مسیر صلح آمیز بدست آورد، یعنی اینکه این هدف از مسیر نظامی میسر خواهد شد".
به گفته وی مسئولیت اینکه در عین حال بدلیل اقدامات بی خردانه حاکمان دست نشانده غرب مردم غیرنظامی در شهرهای اوکراین آسیب می بینند، بر عهده رژیم ولادیمیر زلنسکی و حامیان غربی آن که خیال شکست روسیه در میدان جنگ را در سر دارند، می باشد.
وی تاکید کرد: "این انتخاب آنهاست، نه ما، و تا زمانی که در کیف و غرب در نهایت سر عقل نیایند، ما از منافع خود با تمامی روشهایی که در اختیار داریم، دفاع خواهیم کرد".
Пожарные машины МЧС - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کشته و زخمی شدن 7 نفر در نتیجه حمله اوکراین به پایگاه های هوایی در خاک روسیه
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала