تعداد آوارگان بی خانمان اوکراینی در بریتانیا افزایش یافته است

© AP Photo / Matt DunhamЛюди на улице Лондона во время дождя
Люди на улице Лондона во время дождя  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2022
اشتراک
رسانه های انگلیسی خبر می دهند که تعداد آوارگان بی خانمان اوکراینی در بریتانیا تقریبا تا30% افزایش داشته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه تایمز، تعداد آوارگان اوکراینی که بعد از ورود به بریتانیا بی خانمان مانده اند، تقریبا به میزان 30% افزایش داشته است. این امر در راستای خودداری شهروندان بریتانیا از پذیرش این افراد صورت گرفته است که به همین دلیل دولت افزایش دو برابری پرداخت ها به خانواده های میزبان را در دست بررسی قرار داده است.
در ماه نوامبر گذشته آوارگان اوکراینی و بریتانیایی های پذیرای ایشان درخواستی را به دولت ارائه کردند که در آن خواهان حمایت در جستجوی مسکن برای شهروندان اوکراین در سایه به پایان رسیدن برنامه "خانه برای اوکراینی ها" که در ماه مارس و برای شش ماه آغاز شده بود، به زودی به پایان می رسد، شده بودند.
این روزنامه می نویسد: "تعداد آوارگان اوکراینی بی خانمان در انگلیس تقریبا 30% طی یک ماه افزایش داشته است، زیرا خانواده های پذیرا حمایت خود را از افرادی که از جنگ فرار می کنند، را متوقف کردند".
بنا بر داده های دولتی که این روزنامه به آن استناد کرده است، بیش از 2 هزار خانواده با کودک و 900 فردی که مستقلا از اوکراین وارد شده اند، رسما بی خانمان می باشند. تعداد کلی این افراد نسبت به ماه گذشته 800 نفر افزایش داشته است.
مهاجر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
استان بادن وورتمبرگ از دولت آلمان خواست تا خواهان تقسیم عدلانه آوارگان در اتحادیه اروپا شود
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала