استان بادن وورتمبرگ از دولت آلمان خواست تا خواهان تقسیم عدلانه آوارگان در اتحادیه اروپا شود

مهاجر
مهاجر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
اشتراک
مسئولین استان بادن وورتمبرگ در جنوب آلمان بدلیل تعداد زیاد آوراگان در این استان از دولت خواستند تا خواستار اسکان عادلانه آوارگان در سطح اتحادیه اروپا گردد .
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه بیلد، مسئولین منطقه فدرال بادن وورتمبرگ آلمان که تا کنون حتی تعدادی بیش از کل تعدادی که کشور فرانسه میزبان آوارگان اوکراینی بوده، به پناهندگان از این کشور پناه داده است، از دولت فدراتیو آلمان خواستند تا هرچه سریعتر خواستار تقسیم عادلانه موج جدید آوارگان در بین اعضای اتحادیه شود.
این روزنامه به نقل از زیگفرید لورک سخنگوی این منطقه فدرال بیان می کند: " بادن وورتمبرگ تا کنون بیش از 141 هزار آواره اوکراینی را پذیرا بوده است. در این خصوص این شاخص این منطقه فدرال حتی بالاتر از کل فرانسه قرار دارد".
وی تاکید کرد: "به همین دلیل از دولت فدرال می خواهیم که هرچه سریعتر در سطح اروپا خواهان تقسیم عادلانه و متعادل آوارگان شده و اقدامات متناسب را برای کاهش بار اضافی بر ظرفیت های پذیرشی در اراضی و شهرداری ها، صورت دهد".
پیشتر مقامات این منطقه فدراتیو هشدار داده بودند که وضعیت اسکان آوارگان در این منطقه بسیار سخت می باشد زیرا تمامی امکانات پذیرشی در بالاترین مرز توانایی خود فعالیت می نمایند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала