- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اسرائیل: اطلاعات سرنگونی پهپادها را به اوکراین می دهیم

© Photo / IRNAاسرائیل: اطلاعات سرنگونی پهپادها را به اوکراین می دهیم
اسرائیل: اطلاعات سرنگونی پهپادها را به اوکراین می دهیم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.10.2022
اشتراک
نیویورک تایمز به نقل از یک مقام اوکراینی ناشناس می نویسد که اسرائیل اطلاعات مورد نیاز برای مبارزه با هواپیماهای بدون سرنشین را در اختیار اوکراین قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک، نیویورک تایمز به نقل از یک مقام اوکراینی ناشناس می نویسد که اسرائیل اطلاعات مورد نیاز برای مبارزه با پهپادها را به کی یف داده است.
پیش از این، بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل در نشستی با سفرای اتحادیه اروپا گفته بود که اسرائیل به دلایل عملیاتی به اوکراین تسلیحات نمی‌دهد، علی‌رغم اینکه دولت یهود به حمایت از کی یف از طریق کمک‌های بشردوستانه ادامه می‌دهد.
علاوه بر این، گانتز قول داد که اسرائیل به اوکراین برای توسعه سیستم‌های هشدار اولیه مدنی برای گلوله باران کمک خواهد کرد، که برای آن اسرائیل از اوکراینی‌ها اطلاعاتی در مورد نیاز به سیستم‌های دفاع هوایی درخواست کرده بود.
بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2022
وزیر دفاع اسرائیل: به اوکراین سلاح نخواهیم داد
به گفته یک مقام اوکراینی که در یک یانیه ای غیررسمی گزارش داده بود: این داده ها "برای سرنگونی هواپیماهای بدون سرنشین مفید است."
به گفته مشاور وزیر دفاع اوکراین، یوری ساک، اسرائیل با امتناع از کمک فعالتر به اوکراین برای مقابله با هواپیماهای بدون سرنشین، خود را از این فرصت برای تقویت تاکتیک های مبارزه با تهدیدات در قلمرو خود محروم می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала