وزیر دفاع اسرائیل: به اوکراین سلاح نخواهیم داد

© REUTERS / Corinna Kernبنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل
بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2022
اشتراک
بنی گانتز وزیر دفاع اسرائیل در یک نشست سفرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا اعلام کرد کشور وی به دلایل عملیاتی به اوکراین تسلیحات نخواهد داد اما دولت یهودیان به حمایت از کی یف از طریق رساندن کمک‌های بشردوستانه ادامه می‌دهد که بسته بعدی آن در آینده نزدیک هماهنگ خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع اسرائیل، گانتز گفت: "اسرائیل از اوکراین، ناتو و غرب حمایت کرده و به حمایت خود ادامه می دهد - این همان چیزی است که قبلاً گفته ایم و امروز نیز تکرار می کنیم. اسرائیل سیاست حمایت از اوکراین از طریق کمک های بشردوستانه و تحویل تجهیزات دفاعی امدادی را دنبال می کند . ما قصد داریم رساندن بسته کمکی اضافی (به اوکراین) را بررسی و تصویب کنیم. در عین حال، من می‌خواهم تأکید کنم که اسرائیل به دلایل عملیاتی به اوکراین سیستم‌های تسلیحاتی ارائه نخواهد کرد. ما به حمایت از اوکراین در چارچوبی که در گذشته انجام داده‌ایم ادامه خواهیم داد".
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارسال تسلیحات اسرائیل به کی‌یف یعنی نابودی روابط با روسیه
پیشتر دمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه اظهار داشته بود که ارسال تسلیحات اسرائیل به کی‌یف اقدامی گستاخانه خواهد بود و منجر به نابودی روابط با فدراسیون روسیه خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала