پنتاگون: آمریکا سیستم های "محافظت از آسمان" را به اوکراین تحویل می دهد

© AP Photo / Ahn Young-joonپنتاگون: آمریکا سیستم های "محافظت از آسمان" را به اوکراین تحویل می دهد
پنتاگون: آمریکا سیستم های محافظت از آسمان را به اوکراین تحویل می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.10.2022
اشتراک
پنتاگون در سخنانی اعلام نمود که ایالات متحده آمریکا قصد دارد در اسرع وقت سامانه هایی را برای "حفاظت از آسمان" به اوکراین تحویل دهد.
به گزارش اسپوتنیک، لوید آستین، رئیس پنتاگون روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که ایالات متحده آمریکا قصد دارد در اسرع وقت سامانه هایی را برای "حفاظت از آسمان" به اوکراین تحویل می دهد.
او در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد زمان تحویل سامانه‌های "حفاظت از آسمان" در اوکراین، گفت: "به اوکراین، سیستم‌ها با سرعتی که بتوانیم به صورت فیزیکی تحویل دهیم، ارائه می‌شوند".
لوید آستین خاطرنشان کرد که ایالات متحده آمریکا و متحدانش قصد دارند سیستم‌هایی را که در اختیار خود ایالات متحده آمریکا و "کشورهایی مانند آلمان" است و همچنین سلاح‌های بیشتر که قبلاً توسط ارتش اوکراین استفاده می‌شود، در اختیار کی یف قرار دهند.
عشق آباد در جستجوی کمک واشنگتن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2022
پنتاگون: آمریکا استفاده روسیه از سلاح هسته‌ای در اوکراین را محتمل نمی‌داند
گفتنی است، پیش از این جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آ»ریکا، بسته جدید 625 میلیون دلاری کمک نظامی آمریکا به اوکراین شامل چهار سامانه موشکی "هیمارس" (HIMARS)، 32 عدد توپ و 200 دستگاه خودروی زرهی را اعلام کرد. به نوبه خود، لورا کوپر، معاون دستیار وزیر دفاع امریکا گفت که موشک های هدایت شونده GMLRS برای سامانه های هیمارس که ایالات متحده به اوکراین تحویل می دهد، می توانند به اکثریت قریب به اتفاق اهداف در میدان نبرد و همچنین به کریمه برسند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала