- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

واکنش سخنگوی کرملین به اظهارات پنتاگون در مورد حملات احتمالی به کریمه

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2022
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه اعلام کرد اظهارات وزارت دفاع آمریکا در مورد حملات احتمالی سامانه های موشکی پرتاب چندگانه به کریمه، دخالت ایالات متحده در درگیری بین روسیه و اوکراین را تایید می کند.
به گزارش اسپوتنیک، روز سه‌شنبه، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، بسته جدید 625 میلیون دلاری کمک نظامی آمریکا به اوکراین شامل چهار سامانه موشکی "هیمارس" (HIMARS)، 32 عراده توپ و 200 دستگاه خودروی زرهی را اعلام کرد. به نوبه خود، لورا کوپر، معاون دستیار وزیر دفاع گفت که موشک های هدایت شونده GMLRS برای سامانه های HIMARS که ایالات متحده به اوکراین تحویل می دهد، می توانند به اکثریت قریب به اتفاق اهداف در میدان نبرد و همچنین به کریمه برسند.
چپ گرایان رادیکال پرچم آمریکا را در مقابل کاخ سفید آتش زدند + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2022
رسانه: در آمریکا با پرچم روسیه مخالفت خود را با کمک به اوکراین اعلام کردند
پسکوف در پاسخ به این سوال که کرملین اظهارات پنتاگون در مورد حملات احتمالی به کریمه را چگونه ارزیابی می کند، گفت: این گونه اظهارات هم به طور مستقیم و هم به طور غیرمستقیم دخالت مستقیم ایالات متحده در این مناقشه را تأیید می کند که وضعیت بسیار خطرناکی را ایجاد می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала