- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوتین: طراحان، عاملان و سفارش دهندگان تخریب پل کریمه سرویس ویژه اوکراین است

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.10.2022
اشتراک
پوتین: تخریب پل کریمه یک حمله تروریستی با هدف تخریب زیرساخت های حیاتی فدراسیون روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که طراحان، عاملان و سفارش دهندگان تخریب پل کریمه سرویس های ویژه اوکراین هستند، این یک حمله تروریستی با هدف تخریب زیرساخت های حیاتی فدراسیون روسیه است.
پوتین در دیدار با الکساندر باستریکین، رئیس کمیته تحقیقات روسیه گفت: "در اینجا، همانطور که شما هم اکنون گزارش دادید، هیچ شکی وجود ندارد. این یک حمله تروریستی با هدف از بین بردن زیرساخت های غیرنظامی مهم فدراسیون روسیه است."
باستریکین پاسخ داد: کاملا درست است.
رئیس کمیته تحقیقات روسیه تصریح کرد: سرویس های ویژه اوکراین و شهروندان روسیه و کشورهای خارجی که در تهیه این اقدام تروریستی کمک کردند.
کمیته ملی ضد تروریسم (NAC) در 8 اکتبر گزارش داد که یک کامیون در پل کریمه منفجر شده است که باعث آتش سوزی هفت مخزن سوخت قطار شده است. ریزش جزئی دو دهانه خودرو از پل رخ داد. NAC گفت که طاق بالای قسمت قابل کشتیرانی آن آسیبی ندیده است. بر اساس اطلاعات اولیه کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه، سه نفر در نتیجه انفجار جان خود را از دست دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала