نبنزیا: بررسی وضعیت اضطراری در خط لوله های نورد استریم بدون حضور روسیه امکان پذیر نیست

© Photo / Forsvarskommandoenنشت گاز در نورد استریم
نشت گاز در نورد استریم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2022
اشتراک
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل به خبرنگاران اعلام کرد فدراسیون روسیه، آلمان، دانمارک و سوئد می توانند درباره خرابکاری در شبکه خط لوله های گاز نورد استریم تحقیق کنند و هرگونه تحقیق بدون روسیه باعث ایجاد تردید در مورد واقع بینی و عینیت آن خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا گفت: "هر تحقیقی که انجام شود، طبق تعریف نمی تواند بدون مشارکت فدراسیون روسیه باشد. از آنجا که فدراسیون روسیه مالک خط لوله ها است، روسیه علاقه مندترین طرف در تحقیق است. اگر کسی فکر کند انجام تحقیقات بدون مشارکت روسیه امکان پذیر است، ما دلایلی داریم که به واقع بینی وعینیت این تحقیقات شک کنیم".
نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
نظر دبیر شورای امنیت روسیه درباره انفجارات اخیر در نورد استریم
وی در پاسخ به این سوال که چه کسی این تحقیقات را انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: بدیهی است کشورهایی که این خرابکاری در آب های سرزمینی آنها رخ داده است که دانمارک و سوئد هستند و روسیه مالک خط لوله گاز و دارای بیشترین علاقه مندی در تحقیق و آلمان ذینفعان اصلی این خطوط لوله هستند."
نبنزیا در مورد اینکه آیا باید تحقیقات زیر نظر سازمان ملل انجام شود یا خیر، گفت: فکر نمی کنم. فکر نمی کنم سازمان ملل به شکلی با این قضیه ارتباط داشته باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала