- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوتین: پروژه روسیه هراسی توسط غربی ها، چیزی جز نژادپرستی نیست

© Sputnik / Павел Лисицын /  مراجعه به بانک تصاویر Трансляция подписания договора о вступлении в РФ новых территорий
Трансляция подписания договора о вступлении в РФ новых территорий - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سخنرانی امضای قرارداد رسمی الحاق مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و خرسون و زاپروژیا گفت: روس هراسی غربی ها، چیزی جز نژادپرستی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در مراسم رسمی امضای قرارداد الحاق سرزمین های آزاد شده به روسیه در خصوص روسیه هراسی گفت: نخبگان غربی نه تنها حاکمیت ملی و قوانین بین‌المللی را انکار می‌کنند، بلکه هژمونی آن‌ها دارای ویژگی آشکار توتالیتاریسم، استبداد و آپارتاید است را بیان می کنند. طبق نقشه امروز نژادپرستان غربی باید به لیست بربرها و وحشی ها اضافه شود، برچسب های دروغین "کشور یاغی"، "رژیم استبدادی" از قبل ها پیش آماده است. آنها به کل مردم و دولت ها انگ می زنند و این چیز جدیدی نیست."
پوتین گفت:"هیچ چیز جدیدی در این نیست، نخبگان غربی همان چیزی هستند که بودند، و همینطور باقی مانده اند – استعمارگر هستند. آنها تبعیض قائل می شوند، مردم را به درجه اول و درجه های دیگر تقسیم می کنند. ما هرگز چنین ناسیونالیسم سیاسی و نژادپرستی را نپذیرفته ایم و نخواهیم پذیرفت. اگر نژادپرستی نباشد، چگونه روسیه هراس اکنون در سراسر جهان گسترش یافته است؟".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала