- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوتین: غلات و نان اوکراین به اروپا می رود، تنها 5 درصد به فقیرترین کشورها می رسد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: غلات و نان اوکراین به اروپا می رود، تنها 5 درصد به فقیرترین کشورها می رسد
پوتین: غلات و نان اوکراین به اروپا می رود، تنها 5 درصد به فقیرترین کشورها می رسد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در خصوص الحاق سرزمین های آزاد شده به روسیه گفت که اروپایی ها اکنون نان را از اوکراین صادر می کنند... به بهانه تامین امنیت غذایی برای فقیرترین کشورهای جهان، این غلات و نان به کجا می رود؟ به اروپا می رود.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی مراسم امضای قرارداد الحاق سرزمین های آزاده شده: مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و خرسون و زاپروژیا به روسیه گفت که نان از اوکراین به اروپا می رود، تنها 5٪ - به فقیرترین کشورها می رود، این یک کلاهبرداری و فریب مستقیم است.
پوتین در این سخنرانی گفت: "آنها اکنون نان را از اوکراین صادر می کنند... به بهانه تامین امنیت غذایی برای فقیرترین کشورهای جهان، این غلات و نان به کجا می رود؟ بله، همه چیز به همان کشورهای اروپایی می رود و فقط 5 درصد به فقیرترین کشورها می رسد. در جهان. باز هم یک کلاهبرداری و فریب آشکار صورت می گیرد".
جزئیات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان درباره اوکراین، نورد استریم و غلات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2022
جزئیات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان درباره اوکراین، نورد استریم و غلات
در استانبول در 22 ژوئیه، توافق نامه های چند جانبه در مورد رفع محدودیت های عرضه محصولات روسیه برای صادرات و در مورد کمک روسیه در صادرات غلات اوکراینی امضا شد. این قرارداد که توسط نمایندگان روسیه، ترکیه، اوکراین و سازمان ملل امضا شد، شامل صادرات غلات، مواد غذایی و کود اوکراینی از طریق دریای سیاه از سه بندر از جمله اودسا است. در اوایل سپتامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در اظهار نظر درباره وضعیت صادرات غلات اوکراین گفت که کشورهای اروپایی همچنان به عنوان استعمارگر عمل می کنند و کشورهای در حال توسعه را فریب می دهند. پوتین گفت که تقریباً تمام غلات صادر شده از اوکراین نه به کشورهای در حال توسعه، بلکه به اتحادیه اروپا ارسال شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала