- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

133 ناظر خارجی بر رفراندوم در دونتسک نظارت دارد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر 133 ناظر خارجی در رفراندوم در دونتسک نظارت دارد
133 ناظر خارجی در رفراندوم در دونتسک نظارت دارد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2022
اشتراک
133 ناظر خارجی در منطقه دونتسک برای همه پرسی پیوستن به روسیه حضور فعال دارند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی همه پرسی الحاق جمهوری دونتسک به فدراسیون روسیه، 133 ناظر خارجی از 28 کشور در این رفراندوم حضور فعال دارد.
این مرکز اطلاع رسانی به خبرنگاران گفت: "133 ناظر بین المللی از 28 کشور مشغول به کار هستند. اینها دیپلمات ها، متخصصان، کارشناسان، نمایندگان سازمان های عمومی بین المللی هستند که وضعیت آنها توسط سازمان ملل تایید شده است، سیاستمداران سطوح مختلف، نمایندگان رسانه ها، وبلاگ نویسان خارجی نیز اطلاع رسانی در خصوص این رفراندوم را مخابره می کنند".
نمایندگان ایتالیا، ونزوئلا، آلمان، توگو و آفریقای جنوبی قبلاً در این مرکز برای خبرنگاران سخنرانی کرده اند.
میتینگ خویشاوندانمان را رها نمی کنیم در مسکو، همزمان با رفراندوم الحاق به روسیه + ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
میتینگ "خویشاوندانمان را رها نمی کنیم" در مسکو، همزمان با رفراندوم الحاق به روسیه + ویدئو
پیش از این، مقامات جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین ادارات مناطق زاپوروژیا و خرسون در بیانیه هایی اعلام کردند که در یک رفراندوم و همه پرسی در این مناطق، موضوع پیوستن به روسیه به عنوان تابعیت کشور فدراسیون روسیه را برگزار کنند. رای گیری در تمامی این مناطق از 23 تا 27 سپتامبر انجام خواهد شد.همچنین، منطقه زاپوروژیا خواستار این است که از اوکراین خارج شود، اعلام استقلال کند و سپس به فدراسیون روسیه بپیوندد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала