بیانیه سازمان بنادر ایران درباره محموله کشتی های توقیف شده یونانی

© Sputnik / Shiva Abshenasبندر چابهار ایران
بندر چابهار ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2022
اشتراک
سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای درخصوص آخرین وضعیت محموله توقیف شده ۲ فروند کشتی تانکر یونانی و خدمه آنها توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سازمان بنادر ایران در بیانیه ای گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای وظایف انسانی و بشردوستانه و همچنین در راستای اجرای تعهدات بین‌المللی خود، ضمن همکاری کامل با صاحبان کشتی، تمامی خدمات لازم را در لنگرگاه به کشتی‌ها و خدمه ارائه می‌کند.
مالکان کشتی‌های یونانی نیز با درنظر گرفتن حفظ و ارتقای ایمنی کشتی‌ها و همچنین در راستای اجرای مقررات کنوانسیون کار دریایی(MLC2006) نسبت به جابجایی خدمه بر اساس روال معمول در صنعت حمل‌ونقل دریایی اقدام کرده‌اند و در این راستا سازمان بنادر و دریانوردی همکاری لازم را انجام می‌دهد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران: کشتی توقیف شده ایرانی آزاد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2022
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران: کشتی توقیف شده ایرانی آزاد شد
خدمه کشتی از ابتدا بازداشت نبوده و طبق مقررات ملی جمهوری اسلامی ایران و کنوانسیون‌های بین‌المللی دریانوردی روی کشتی فعالیت‌ و وظایف خود را انجام می‌دهند.
ضمنا حکم محموله توقیف شده 2 کشتی تانکر Delta Poseidon و Prudent Warrior از سوی مرجع قضایی و با شکایت صاحب بار کشتی ایرانی لانا که در یونان توقیف شده، مدنظر قرار گرفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала