- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه، مهمات نیروهای مسلح اوکراین به ظرفیت یک تن در نزدیکی خرسون را مهندم کرد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر ارتش روسیه، مهمات نیروهای مسلح اوکراین به ظرفیت یک تن در نزدیکی خرسون را مهندم کرد
ارتش روسیه، مهمات نیروهای مسلح اوکراین به ظرفیت یک تن در نزدیکی خرسون را مهندم کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2022
اشتراک
گارد روسیه در منطقه خرسون مهمات نیروهای مسلح اوکراین با ظرفیت بیش از یک تن را منهدم کرد.
به گزارش سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه، کارشناسان انفجاری گارد روسیه، مهمات نیروهای اوکراینی را در منطقه خرسون منهدم کردند که قدرت آن بیش از هزار تن بود.
خاطرنشان می شود که کارشناسان نظامی روسیه در این عملیات، 100 مین ضد زره TM-62M، 9 مین OZM-72، هفت مین KZ-4 و KZU-2، 4 عدد کاست با مین KPTM-3، 100 فیوز مین MVCh-62 را خنثی کردند. 192 فیوز UMP، شارژ UZP طولانی و چهار کابل انفجاری DKRP-4 را منهدم کردند.
گارد ملی نظامی روسیه در این عملیات تاکید کرد: مهمات مشخص شده چند روز قبل در انبارهای نیروهای مسلح اوکراین در قلمرو مناطق خرسون و زاپوروژیه کشف شد.
شویگو حفظ صلح در قره باغ را از جمله  اولویت ها برای مسکو اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شایگو: هدف اوکراین از ضد حمله، ایجاد توهم توانایی کی یف برای مقاومت در برابر روسیه است
در جریان این عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ارتش روسیه کنترل بخش آزوف در منطقه زاپروژنیا و کل منطقه خرسون را به دست گرفت و شهرهای بزرگی مانند خرسون، میلیتوپول و بردیانسک را اشغال کرد و اوکراین را از دریای آزوف جدا کردند. دولت های جدیدی در هر دو منطقه تشکیل شده است، کانال های تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی روسیه در حال پخش در این منطقه هستند، ارتباطات تجاری و حمل و نقل با کریمه در حال بازسازی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала