رئیس جمهور سابق لهستان خواستار کاهش جمعیت روسیه به 50 میلیون نفر شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رئیس جمهور سابق لهستان خواستار کاهش جمعیت روسیه به 50 میلیون نفر شد
رئیس جمهور سابق لهستان خواستار کاهش جمعیت روسیه به 50 میلیون نفر شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2022
اشتراک
لخ والسا، رئیس‌جمهور سابق لهستان می‌گوید روسیه باید "تجزیه شود".
به گزارش اسپوتنیک به نقل از " لو فیگارو"، لخ والسا، رئیس جمهور سابق لهستان، برنده جایزه صلح نوبل، خواستار کاهش جمعیت روسیه به 50 میلیون نفر شد.
لخ والسا اظهار داشت که لازم است "تغییر در نظام سیاسی کشور، سازماندهی قیام مردم" در روسیه ضروری گردد. او معتقد است که برای رسیدن به امنیت در جهان، روسیه باید "تجزیه شود". او توضیح داد: "یا سیستم سیاسی روسیه را تغییر دهید یا آن را به جمعیتی کمتر از 50 میلیون نفر برسانید."
رئیس جمهور سابق لهستان اذعان داشت که غرب علاقه مند به گسترش حوزه های نفوذ است. ما باید درک کنیم که غرب در حال گسترش قدرت خود از طریق ناتو، اتحادیه اروپا، از طریق توسعه به روش های دموکراتیک است. پیش از این، والسا خواستار انحلال اتحادیه اروپا و ایجاد مجدد آن بود، اما بدون لهستان و مجارستان باید این اتفاق بیفتد. پیش از این در خبرها آمده بود که رئیس حزب حاکم قانون و عدالت در لهستان، گفت که مقامات در نظر دارند تعداد نیروهای مسلح این کشور را از 150،000 به 400،000 نیرو افزایش دهند.
در لهستان توضیح دادند که چرا ناتو در صورت جنگ با روسیه به این کشور کمک نخواهد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2022
در لهستان توضیح دادند که چرا ناتو در صورت جنگ با روسیه به این کشور کمک نخواهد کرد
ورشو همچنین قصد دارد 500 سیستم موشک پرتاب چندگانه HIMARS، 32 جنگندهF-35، 250 تانک آبرامز و همچنین هشت سیستم دفاع هوایی پاتریوت خریداری کند. چنین اقداماتی لازم است تا در صورت لزوم بتوان با "تهدید روسیه" مقابله کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала