- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

تلگراف: غرب دچار تفرقه شده و از پوتین شکست می خورد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر تلگراف: غرب دچار تفرقه شده و از پوتین شکست می خورد
تلگراف: غرب دچار تفرقه شده و از پوتین شکست می خورد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2022
اشتراک
ستون نویس پرتال خبری تلگراف در گزارشی می نویسد که غرب متفرق شده و نمی تواند به اوکراین کمک کند و در مقابل روسیه شکست خواهد خورد.
به گزارش اسپوتنیک، ریچارد کمپ، ستون نویس تلگراف، در مقاله ای می نویسد که در شرایط بدتر شدن مشکلات اقتصادی، متحد ماندن غرب در مقابله با روسیه و کمک به اوکراین به طور فزاینده ای دشوار می شود و این در نهایت منجر به شکست آن خواهد شد. به عقیده این نویسنده، برخی می گویند که عملیات ویژه روسیه در اوکراین به طور جدی غرب و ناتو را گرد هم آورد که این حرف یک توهم هست. در ابتدا به نظر می رسید که ایالات متحده آمریکا و متحدان آن، واقعاً علیه کرملین متحد شدند، اما این فقط یک توهم بود: به عنوان مثال، آلمان به خرید منابع انرژی از روسیه ادامه داد، هند بی طرفی را پذیرفت. و به زودی جریان کمک های ارائه شده به اوکراین حتی بیشتر مشخص خواهد شد و تصویر به طور اساسی تغییر خواهد کرد.
گازپروم قرارداد ساخت یک خط لوله گاز با دور زدن اوکراین را امضا کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2022
قیمت گاز در اروپا از 3000 دلار در هر هزار متر مکعب گذشت
وی خاطرنشان کرد که طی دو ماه گذشته، حتی یک کشور عضو اتحادیه اروپا قول حمایت جدید از کی یف را نداده است و جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اروپایی، حفظ وحدت در اتحادیه را "یک مبارزه روزانه" خواند. نویسنده از جمله مشکلاتی که انسجام در اروپا را تهدید می کند، از دست دادن اکثریت پارلمان فرانسه توسط مکرون، تغییر قریب الوقوع دولت در ایتالیا و همچنین بحران فزاینده انرژی و اقتصادی در قاره سبز نام برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала