- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

هشدار بلوسوف به وقوع فاجعه هسته ای به دلیل گلوله باران نیروگاه اتمی زاپوریژیا

© Sputnikهشدار بلوسوف به وقوع فاجعه هسته ای به دلیل گلوله باران نیروگاه اتمی زاپوریژیا
هشدار بلوسوف به وقوع فاجعه هسته ای به دلیل گلوله باران نیروگاه اتمی زاپوریژیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2022
اشتراک
بلوسوف معاون رئیس هیات روسی در سخنانی گفت که گلوله باران وحشیانه نیروگاه هسته‌ای زاپروژیه توسط سازندهای اوکراینی، جهان را در آستانه یک فاجعه هسته‌ای قرار می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، آندری بلوسوف، معاون رئیس هیئت روسی، در نشست پایانی کنفرانس بازنگری معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای در سازمان ملل گفت که گلوله باران وحشیانه نیروگاه هسته ای زاپوریژیا توسط تشکل های مسلح اوکراین جهان را در آستانه یک فاجعه هسته ای قرار می دهد.
وی ادامه داد: در طول کنفرانس بیانیه‌های ضد روسی مطرح شد. آنها به خصوص در چند روز گذشته بدبینانه به نظر می رسیدند. پس زمینه آنها گلوله باران وحشیانه نیروگاه هسته ای زاپوریژیا توسط تشکل های اوکراینی بود که جهان را در آستانه یک فاجعه هسته ای قرار می دهد را باید چه کرد.
رییس جمهور صربستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
رئیس جمهور صربستان: اروپا یک سال دیگر بحران اوکراین را دوام نخواهد آورد
گفتنی است نیروگاه زاپوریژیا ، به عنوان بخشی از یک عملیات نظامی ویژه تحت حفاظت نیروهای روسیه قرار گرفت. همانطور که واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در 11 اوت در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت، خروج ارتش روسیه از این تاسیسات می تواند به یک فاجعه تبدیل شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала