- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

روسیه: وضعیت پرتوها در نیروگاه هسته ای زاپوریژیا اوکراین عادی است

© Flickr / Vladimir Yaitskiyروسیه: وضعیت پرتوها در نیروگاه هسته ای زاپوریژیا اوکراین عادی است
روسیه: وضعیت پرتوها در نیروگاه هسته ای زاپوریژیا اوکراین عادی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه در بحبوحه گزارش‌هایی مبنی بر حمله ارتش اوکراین به تأسیسات نیروگاه هسته ای زاپوریژیا اطمینان داد، که وضعیت پرتوها در نیروگاه هسته ای زاپوریژیا در محدوده طبیعی است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، که وضعیت پرتوها در نیروگاه هسته ای زاپوریژیا عادی است.
این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: نظارت بر وضعیت فنی نیروگاه هسته ای و اطمینان از کارکرد آن از سوی کارمندان فنی منظم انجام می شود.
گفتنی است، در هفته‌های پسین، نیروهای مسلح اوکراین مرتباً به نیروگاه هسته ای زاپوریژیا حمله می‌کنند که با یک فاجعه هسته‌ای در مقیاس بزرگ تهدید می‌شود.
رییس جمهور صربستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
رئیس جمهور صربستان: اروپا یک سال دیگر بحران اوکراین را دوام نخواهد آورد
به گفته ولادیمیر روگوف، یکی از اعضای شورای اصلی اداره منطقه زاپوریژیا، نظامیان تیپ 44 توپخانه نیروهای مسلح اوکراین از راکت های هدایت شونده و گلوله های ساخت غرب استفاده می کنند. گلوله باری پیش از این به خط فشار قوی پست کاخوفسکایا آسیب رسانده است ، پرسنل مجبور شدند ظرفیت دو واحد نیرو را کاهش دهند.
پیش از این مشخص شد، که در نتیجه گلوله باری نیروهای مسلح اوکراین، چهار گلوله به سقف یکی از ساختمان های ویژه نیروگاه هسته ای زاپوریژیا که در آن سوخت هسته ای امریکا ذخیره می شود، اصابت کرده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала