پسکوف: زلنسکی سلاح‌ خود را زمین بگذارد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
اشتراک
سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، اظهار کرد: زلنسکی به‌ عنوان رئیس‌ جمهور می‌تواند سلاح‌ های خود را زمین بگذارد و در این صورت هیچ تلفاتی وجود نخواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، روز سه شنبه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: آیا زلنسکی متعلق به آن دسته از نیروهایی است که باید غیر نازی سازی شوند، خاطرنشان کرد: این یک مرکز نظامی نیست.
پسکوف گفت: اما رئیس‌جمهور می‌تواند دستور بدهد که سلاح‌ها را زمین بگذارند و در این صورت هیچ تلفاتی وجود نخواهد داشت.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
لاوروف: تسلیحات هسته ای آمریکا در اروپا باید برچیده شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
لاوروف: تسلیحات هسته ای آمریکا در اروپا باید برچیده شوند
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی کردن اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند، هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند. با حمایت نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، گروه های نظامی جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک در حال توسعه یک حمله هستند.
دپارتمان نظامی روسیه تعدادی از موارد زمین گذاشتن داوطلبانه اسلحه توسط سربازان اوکراینی را گزارش می دهد - امنیت آنها تضمین شده و به خانواده های خود باز می گردند. در همین حال، نیروهای امنیتی اوکراین در حال استقرار چندین موشک انداز درست در مناطق مسکونی کی یف و سایر شهرهای اوکراین هستند. پوتین آن را یک تاکتیک تروریستی خواند.
برای دسترسی به آخرین اخبار ایران و جهان ما را در تلگرام دنبال کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала