شایگو: ارتش روسیه خاک اوکراین را اشغال نمی کند

© Sputnik / Алексей Никольский /  مراجعه به بانک تصاویر شایگو: ارتش روسیه خاک اوکراین را اشغال نمی کند
شایگو: ارتش روسیه خاک اوکراین را اشغال نمی کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
اشتراک
وزیر دفاع روسیه اظهار کرد: نیروهای مسلح روسیه به انجام عملیات نظامی ویژه در اوکراین تا دستیابی به اهداف ادامه می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در کنفرانس تلفنی روز سه شنبه گفت: ارتش روسیه به عملیات نظامی ویژه در اوکراین تا دستیابی به اهداف تعیین شده ادامه خواهد داد، وظیفه اصلی محافظت از روسیه در برابر تهدید نظامی خارجی کشورهای غربی است؛ گروه‌ بندی نیروهای مسلح فدراسیون روسیه تا دستیابی به اهداف تعیین شده به عملیات نظامی ویژه ادامه خواهد داد.
وظیفه اصلی این عملیات حفاظت از فدراسیون روسیه در برابر تهدید نظامی غرب است، کشورهای غربی سعی می کنند از مردم اوکراین در مبارزه با فدراسیون روسیه استفاده کنند، ارتش روسیه اوکراین را اشغال نمی کند، همه اقدامات را برای حفظ جان و امنیت غیرنظامیان انجام می دهد.
لوکاشنکو: غرب برای حمله به بلاروس و روسیه آماده شده بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
لوکاشنکو: غرب برای حمله به بلاروس و روسیه آماده شده بود
شایگو یادآور شد که "بر اساس تصمیم فرماندهی کل قوا"، از ۲۴ فوریه، نیروهای مسلح روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای حفاظت از جمعیت دونباس، غیر نازی سازی و غیرنظامی کردن اوکراین انجام می دهند.
شایگو گفت: مهمترین چیز برای ما این است که از فدراسیون روسیه در برابر تهدید نظامی ناشی از کشورهای غربی که در تلاش برای استفاده از مردم اوکراین در مبارزه با کشور ما هستند محافظت کنیم.
وی تاکید کرد که در جریان عملیات نظامی ویژه "ارتش روسیه خاک اوکراین را اشغال نمی کند، بلکه تمام اقدامات را برای حفظ جان و امنیت غیرنظامیان انجام می دهد." تاکید می‌کنم که حملات فقط به اهداف نظامی و منحصراً با سلاح‌های بسیار دقیق انجام می‌شود.
برای دسترسی به آخرین اخبار ایران و جهان ما را در تلگرام دنبال کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала